ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

بهترین خط چشم‌های بازار | معرفی انواع خط چشم

آیا می‌دانید که بهترین خط چشم‌های بازار کدام خط چشم‌ها هستند؟ یکی از شناخته شده‌ترین لوازم آرایشی که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود، انواع خط چشم است. خط چشم‌ها باعث می‌شوند که فرم چشم بهبود پیدا کند و چشم درشت و کشیده نشان داده شود. در هند باستان، تمدن بین النهرین و در مصر از قدیم الایام تا کنون‌ خط چشم استفاده می‌شده است. اگر شما هم در پی خرید بهترین خط چشم‌های ایرانی هستید، به احتمال زیاد تا کنون دچار سردرگمی شده‌اید. چرا که انواع خط چشم هر کدام دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند و این انتخاب را برای افراد سخت کرده است. شما می‌توانید از مشاورین ما در داروچه کمک بگیرید تا بهترین خط چشم‌‌های بازار را خریداری کنید. در این مقاله از داروچه در مورد بهترین خط چشم های بازار صحبت خواهیم کرد.

انواع خط چشم برای افراد مبتدی و حرفه‌ای


به دلیل این که تاثیر خط چشم بر زیبایی ظاهری خانم‌ها بسیار زیاد است، همه افراد تا حدودی با چگونگی کشیدن خط چشم آشنایی دارند. در واقع این که فردی بتواند یک خط چشم خوب بکشد، به نوعی هنر آرایشگری به شمار می‌آید. در کنار آن باید بهترین خط چشم برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها انتخاب گردد. افراد بر اساس سلیقه شخصی خود و احساس راحتی که با یک خط چشم دارند، از بهترین خط چشم‌های بازار استفاده می‌کنند. به طور کلی ۵ نوع خط چشم مدادی، ژله‌ای، ماژیکی، مایع، و خط چشم پودری در بازار به فروش می‌رسند.


خط چشم مدادی

خط چشم مدادی


یکی از بهترین خط چشم‌های ایرانی که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار شده است، خط چشم ماژیکی است. این نوع از خط چشم می‌تواند بهترین خط چشم برای مبتدی‌ها باشد چرا که استفاده از آن مهارت چندانی را نمی‌طلبد. برای این که فرم چشم‌های خود را به کمک خط چشم مدادی زیباتر کنید، باید نوک آن را تراش دهید. به هر میزان که نوک خط چشم تیره‌تر باشد، کارایی آن بهتر خواهد بود. شما می‌توانید به عنوان یک سایه برای پلک خود از این نوع از خط چشم بهره بگیرید. به همین دلیل آن‌ها را بهترین خط چشم‌های بازار می‌دانند. برای استفاده از محصولات مدادی لازم است که چشم خود را به سمت بالا بکشید. سپس از گوشه کناری چشم خط را کشیده و آن را امتداد دهید.


خط چشم مایع

خط چشم مایع


آیا می‌دانید که بهترین خط چشم مویی چیست؟ معمولا خط چشم‌های مایع را خط چشم‌های مویی نیز می‌نامند. این نوع از خط چشم‌ها جزو قدیمی‌ترین و بهترین خط چشم‌های بازار هستند. مایعاتی که درون این محصولات قرار دارد، به کمک یک فرچه مویی بر روی چشم قرار می‌گیرد. می‌توان گفت که خط چشم مایع بهترین خط چشم برای چشم‌های حساس هم هست. چرا که با استفاده از آن می‌توان بدون داشتن مهارت، بهترین خط چشم را کشید. یعنی ظرافت و زیبایی این خط چشم حفظ می‌شود.‌ خط چشم‌های مایع کمی پس از این که کشیده شوند، خشک خواهند شد. به همین دلیل هیچ ریزشی ندارند و برای مراسمات طولانی مناسب هستند. میکاپ آرتیست‌ها و آرایشگرهای حرفه‌ای برای این که میکاپ را جذاب‌تر کنند و ماندگاری آن را افزایش دهند، بهترین خط چشم ‌مویی یا مایع را انتخاب کرده‌اند. 


خط چشم پودری

خط چشم پودری


جدیدترین نوع از بهترین خط چشم‌های بازار، خط چشم پودری است. بافت این خط چشم بسیار سبک است و برای کشیدن انواع خط نازک بر روی چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. خط چشم‌های پودری نیز خود دارای انواع مختلفی هستند. این محصولات بدون این که ریزش داشته باشند، تا ساعت‌ها بر روی پوست باقی می‌مانند. شاید نگران کم رنگ شدن انواع خط چشم باشید اما باید بگوییم که خط چشم پودری به عنوان یکی از بهترین خط چشم‌های بازار کم رنگ نخواهد شد. برخی از برندهایی که بهترین خط چشم ضد آب را تولید می‌کنند، موادی را درون خط چشم پودری قرار می‌دهند تا در برابر آب مقاومت داشته باشد. بنابراین برای آرایش‌های حرفه‌ای از آن استفاده می‌شود.


خط چشم ماژیکی

انواع خط چشم ماژیکی


یکی دیگر از بهترین خط چشم‌های بازار که باعث زیباتر شدن چشم شما می‌شود، خط چشم ماژیکی است. بهترین خط چشم ماژیکی به صورت راحت عمل می‌کند و بدون دردسر چشم‌های شما را زیباتر می‌کند. مواد موجود در این نوع از خط چشم‌ها عمدتا پخش نمی‌شوند. حتی اگر پخش هم بشوند، می‌توان به راحتی آن‌ها را پاک کرد. البته در کنار این مزایا، معایبی هم برای خط چشم ماژیکی در نظر گرفته شده‌اند. ممکن است غلظت این خط چشم‌ها زیاد باشد و فرد قادر به استفاده آسان از آن نباشد. در کنار آن، قیمت این نوع از خط چشم‌ها زیاد است. 
خط چشم ماژیکی به دلیل این که کاملا شبیه به یک ماژیک عمل می‌کند، به این نام نام گذاری شده است. این نوع از خط چشم‌ها به سرعت خشک می‌شوند و برای گربه‌ای کردن چشم‌ها یا دنباله دار کردن چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از نکات مهمی که به هنگام استفاده از بهترین خط چشم‌های بازار ماژیکی باید بدانید این است که درب این نوع از خط چشم را بلافاصله پس از آغاز پس از اتمام کار ببندید.

برای کشیدن بهترین خط چشم ماژیکی یک گوشه از چشم را انتخاب کنید. سپس خط را بکشید و به آرامی ضخامت خط را بیشتر کنید.


کدام خط چشم را بخریم؟


فارغ از بحث قیمت خط چشم، باید محصولی را خریداری کنید که برای شما یکی بهترین خط چشم‌های بازار باشد. برخی از افراد به دنبال بهترین خط چشم ضد آب هستند. برخی دیگر خط چشم‌هایی را می‌پسندند که زود خشک شوند. عده دیگری خط چشم‌های مدادی که دور چشم پخش می‌شوند را قبول دارند. بنابراین، در میان انواع خط چشم هر فرد با توجه به سلیقه شخصی خود یک نوع از خط چشم را انتخاب می‌کند. اگر در کنار زیبایی چشم، سلامت چشم برایتان اهمیت دارد، بهتر است برترین برندهای انواع خط چشم انتخاب شما باشند. داروچه امروزه خط چشم‌‌های خود را با قیمت و کیفیتی که مد نظر شما است، به فروش می‌رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید. شما می توانید همچنین انواع لوازم آرایشی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از داروچه تهیه کنید.

پست قبلی

بهترین کرم پودر خارجی | با بهترین کرم پودرهای خارجی در ایران آشنا شوید

پست بعدی

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها