ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

بهترین رژ لب مایع ایرانی

بهترین رژ لب های مایع ایرانی

نمی‌توان از تاثیر بسزای رژ لب در آرایش چهره چشم‌پوشی کرد. شاید حتی بتوان یکی از لوازم پرکاربرد در پروسه میکاپ و آرایش صورت را رژ لب دانست. یکی از فاکتورهایی که به طور معمول باید در خرید رژ لب به آن توجه ویژه‌ای نشان داد، بافت سبک و مناسب همراه با عدم ماسیدگی یا پوسته‌پوسته نشدن روی لب است. در نتیجه هنگام خرید باید این مورد را حتما در نظر بگیرید، البته فراموش نکنید بهترین لوازم آرایشی آن دسته محصولاتی نیستند که فقط زیبایی را دوچندان نمایند؛ بلکه بهترین محصولات همیشه سلامتی افراد مصرف‌کننده را در درجه اول اهمیت قرار می‌دهند.

فارغ از زیبایی ظاهری برخی از بهترین رژ لب‌ها، با داشتن کیفیت بسیار بالای خود و مواد مرغوبی که در تولید آن‌ها به‌کاررفته است به‌سلامت لب نیز کمک شایانی می‌کنند. امروزه در کنار معروف‌ترین برندهای آرایشی جهانی، محصولات ایرانی باکیفیتی نیز تولید و روانه بازار می‌شوند که دست‌کمی از محصولات خارجی ندارند.

در این مطلب چند نمونه از بهترین رژ لب مایع ایرانی و روش‌های تشخیص وجود سرب در رژ لب را معرفی خواهیم کرد تا علاوه بر شناخت برندهای ایرانی، خرید با کیفیتی را هم تجربه کنید.

برند SCHON شون

ترکیبات موجود در رژ لب‌های schon  باعث جلوگیری از خشکی و چروک شدن پوست لب می‌شود. این برند آرایشی رژ لب‌های مایع خود را بر پایه روغن و ترکیبات گیاهی و میوه‌ای می‌سازد تا علاوه بر سلامت و محافظت از لب، رطوبت لب‌ها نیز تامین شود و مانع از ترک‌خوردگی آن می‌شود. برند شون که جزو تولیدات مشترک آلمان و ایران است در لیست بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی قرار دارد.

رژ لب مایع SCHON مدل Velvet matte

مدل velvet matte برند شون از روغن هسته انگور ساخته شده و خواص این روغن شامل: تازگی و طراوت پوست لب، آب‌رسانی در تمام طول مدت استفاده، ضد پیری و ضدچروک و مانع از ترک‌خوردگی و خشکی می‌شود.

این رژ لب مایع بافتی سبک و مخملی، ماندگاری بسیار زیاد، پوشش و پخش یکدست و آسان بر روی لب و جلوه‌ای مات همراه با عطری خوشبو دارد. افزون بر موارد گفته شده رژ لب مایع مات شون از جمله بهترین رژ لب مایع ایرانی با خاصیتی آنتی‌اکسیدان، سرشار از مواد معدنی و اسیدهای چرب بوده که از لب را در مقابل صدمات محیطی محافظت می‌کند.

عدم وجود سرب و مواد چسبنده در ترکیبات آن، تونالیته‌های رنگی متفاوت و متنوع، پاک‌کردن راحت و بی‌دردسر با وجود ماندگاری بیش از ۱۲ ساعت جزو ویژگی‌های دیگر آن به شمار می‌آید و این رژ لب مایع را به یکی از پرطرف‌دارترین محصولات آرایشی تبدیل کرده است.

رژ لب مایع SCHON مدل Amazing Shiny

مدل amazing shiny برند شون از بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی به شمار می‌آید که از روغن هسته آلبالو ساخته شده و در ترکیبات گیاهی خود ویتامین e، امگا ۹ و اسیدهای چرب اشباع نشده دارد. بافت این مدل از رژ لب مایع schon سبک و نرم بوده و علاوه بر محافظت از لب‌ها نوعی آب‌رسان و نرم‌کننده هم هست.

با استفاده از این رژ لب مایع به‌هیچ‌وجه احساس سنگینی بر روی لب‌ها ایجاد نمی‌شود. ظاهری درخشان و براق، تنوع رنگی بالا، بوی خوش، ماندگاری زیاد و پوششی یک‌دست از ویژگی‌های آن است.

برند  CALLISTA کالیستا

اگر به دنبال بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی هستید، برند callista می‌تواند گزینه مناسبی باشد. رژ لب‌های کالیستا بافتی سبک، قدرت پخش یکدست و آسان و ماندگاری زیادی دارند.

رژ لب مایع Callista مدل stain matte

مدل stain matte برند کالیستا ظاهری مات داشته که به دلیل بافت نرم، سبک و روان خود به‌هیچ‌وجه بر روی لب سنگینی ایجاد نمی‌کند.

از نمونه ویژگی‌های دیگر این رژ لب مایع مات، می‌توان به خاصیت نرم‌کنندگی، تونالیته متنوع، ماندگاری طولانی‌مدت و عدم ایجاد حساسیت همراه با عدم چسبندگی به اطراف لب و دندان اشاره کرد.

کالیستا بهترین رژ لب مایع ایرانی است که توسط کیفیت بالای خود طرف‌داران بسیاری پیدا کرده و یکی از پرفروش‌ترین برندها در رژ لب مایع محسوب می‌شود.

رژ لب مایع callista مدل vivid shine

مدل vivid shine نمونه دیگری از رژ لب‌های مایع کالیستا، بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی، ویژگی‌های برجسته‌ای دارد از جمله: براقی، حجم دهندگی، درخشانی، از همه مهم‌تر به‌صرفه‌تر بودن آن نسبت به رژهای جامد و تشکیل شده از روغن آرگان، کره کاکائو، روغن‌زیتون و روغن معدنی است.

ماندگاری طولانی‌مدت و ۲۴ ساعته، پخش و پوشش‌دهی راحت و یکدست بر روی لب، عدم استفاده از سرب در ساخت آن، بافت روان و سبک و وجود آنتی‌اکسیدان و موم که موجب ترمیم و مانع از خشک‌شدن لب می‌شود، از خصوصیت‌های دیگر این سری کالیستا به‌حساب می‌آید. همچنین ۸ تونالیته رنگی دارد.

برند MY مای

یکی دیگر از برندهای معروف آرایشی که در لیست بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی قرار دارد، برند my با داشتن فرمولاسیونی باکیفیت، بافتی سبک و نرم و رنگ‌دانه‌هایی قوی یکی از پرطرف‌داران محصولات آرایشی و بهداشتی تلقی می‌شود. مای بهترین رژ لب مایع ایرانی و متناسب با تمامی سلیقه‌ها است.

رژ لب مایع my سری  black diamond مدل perfection matte

اگر بخواهیم سری black diamond از برند مای و مدل پرفکشن مات آن را معرفی نماییم در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل رژ لب مای یکی از بهترین رژ لب مایع ایرانی مات بوده که وجود ویژگی‌های بسیار ممتاز آن، باعث برتری نسبت به رقبای خود شده است.

ماندگاری بسیار، بافت مخملی و سبک، پوشش‌دهی کامل، آسان و یکنواخت، جلوه‌ای مات و طبیعی، آب‌رسانی و حفظ رطوبت لب‌ها، بدون پوسته‌پوسته شدن و خشکی طی مصرف، عدم وجود سرب و چربی و بدون حس سنگینی از نمونه ویژگی‌های این سری و مدل هستند.

در مجموع تمام موارد ذکر شده مدل perfection matte my آن را به بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی بدل کرده است.

رژ لب مایع my  مدل luminous 

اگر به دنبال بهترین رژ لب مایع ایرانی براق هستید، می‌توانید مدل luminous برند مای را انتخاب نمایید. این رژ لب مایع به‌قدری بافت سبک و نرمی دارد که حتی روی رژهای جامد نیز قابل‌استفاده است. ظاهر درخشان و براق آن جلوه‌ای حجیم‌تر به لب‌ها می‌بخشد.

ویژگی مایع، اکلیلی و تم صدفی این مدل، وظیفه حفظ رطوبت و لطافت و آب‌رسانی به پوست لب را بر عهده دارد و به‌صورت یکنواخت تمامی سطح لب را پوشش می‌دهد. این رژ لب مایع بدون سرب از برندایرانی، با داشتن مقدار پایین چربی، غلظت کافی و خاصیت ضد آب باعث جذب مصرف‌کنندگان زیادی شده و یکی از پرفروش‌ترین محصولات به‌حساب می‌آید.

برند INLAY این­لی

یکی دیگر از بهترین رژ لب مایع ایرانی رژ لب‌های برند این­لی هستند که در ترکیبات آن‌ها هیچ‌گونه ماده حساسیت‌زا، سرب یا پارابن استفاده نشده و به طور کامل از مواد طبیعی ساخته می‌شوند.

رژ لب مایع Inlay مدل Wild Rose

بهترین رژ لب مایع ایرانی براق، مدل wild rose از برند این لی است؛ زیرا علاوه بر ظاهری براق و درخشان، باعث حجم‌دهی به لب‌ها می‌شود. این رژ لب خاصیتی آب‌رسان و مرطوب‌کننده، بافت سبک و نرم، ماندگاری طولانی‌مدت، عدم سرب، بدون چسبندگی و پوشانندگی کاملا یک‌دست دارد که می‌توان آن را یک انتخاب عالی تلقی کرد.

رژ لب مایع Inlay مدل chestnut

گفتیم بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی inlay است؛ اما مدل chestnut این برند آرایشی در بین مدل‌های دیگر آن ویژگی‌های برجسته‌تری دارد. به‌طورکلی ویژگی‌های آن آب‌رسانی، براقی و درخشانی، کمک به جوان‌سازی پوست لب، بدون‌سرب، بدون مواد آلرژی و حساسیت‌زا، پخش یکدست و آسان و بدون مواد چسبنده را شامل می‌شود.

برند MAP BEAUTE مپ بوته

برند مپ بوته یکی دیگر از بهترین رژ لب مایع ایرانی بوده که در ترکیبات آن از سرب و مواد دیگر آلرژی‌زا استفاده نمی‌شود و با داشتن پودر ابریشم پروتئین‌دار در ساختار خود، هدفی جز سلامت و زیبایی مصرف‌کنندگان این محصول ندارد.

رژ لب مایع Map Beaute

رژ لب مایع مپ بوته ظاهری مات و ماندگاری بسیاری دارد و با بافت سبک و نرم خود، روی لب ایجاد خستگی و سنگینی نمی‌کند. همان‌طور که گفته شد این رژ لب مایع بدون سرب از برندایرانی بوده و قابلیت پخش یکسان و انعطاف‌پذیری دارد.

برند AMUTIYA آموتیا

نمونه‌ای دیگر از انواع بهترین مارک رژ لب مایع ایرانی، رژ لب‌های آموتیا هستند. آموتیا با داشتن غشای پلیمری در ترکیبات خود باعث شده تا پس از مصرف از رژ لب‌های این برند، ظاهر و رنگ لب به‌صورت کاملا طبیعی جلوه کند.

رژ لب مایع AMUTIYA  مدل deep matte

مدل deep matte برند آموتیا را می‌توان بهترین رژ لب مایع ایرانی مات به‌حساب آورد که ۱۲ تونالیته رنگی با ظاهری مات و مخملی داشته؛ اما به‌هیچ‌عنوان روی لب پوسته‌پوسته یا خشک نمی‌شود. ماندگاری طولانی‌مدت و بافت سبک ویژگی دیگر این رژ لب مایع است.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین رژ لب‌های مایع ایرانی را معرفی کنیم. فراموش نکنید که اغلب محصولات آرایشی باکیفیت خارجی و وارداتی، قیمت بیشتری نیز دارند؛ بنابراین اگر به دنبال لوازم آرایشی با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب هستید، می‌توانید از این لیست استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت داروچه https://daroocheh.com/ رژ لب‌های مایع ایرانی به‌خصوص رژ لب مایع velvet matte شون را خریداری کنید. در این سایت اکثر تونالیته‌های این برند آرایشی از قبیل شماره‌های m51، m52، m61، m22 و m41 موجود هستند.

پست قبلی

عنوان : معرفی جامع بهترین خط چشم های ایرانی

پست بعدی

بهترین پنکک برای پوست چرب

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها