ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

تینت لب چیست؟ معرفی انواع تینت لب

انواع تینت لب

تینت لب چیست؟ لب های برجسته با رنگ طبیعی آرزوی هر خانمی است که به زیبایی خود اهمیت می دهد. شاید برای این که لب های قلوه ای داشته باشید دست به هرکاری زده باشید اما یک راه ساده و طبیعی که امروزه بسیار مرسوم شده است، استفاده از تینت لب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه رنگ لب دقیقاً چیست، تفاوت آن با رژ لب در چیست و شناخت انواع آن با داروچه همراه باشید.

تینت لب چیست؟

همانطور که از نام آن حدس زده اید، تینت لب به لب های شما رنگ می دهد. این وسیله آرایشی کاملا مرطوب کننده لب است و استفاده از آن در هر شرایطی امکان پذیر است. اگر می‌خواهید رنگی شفاف داشته باشید که بتوانید آن را تشدید یا کمرنگ کنید، به رنگ لب نیاز دارید. اما چه نوع رنگ لبی؟ چند گزینه وجود دارد، بنابراین بیایید بررسی کنیم که کدام یک ممکن است برای شما بهترین باشد.

انواع تینت لب

انواع تینت لب

وقتی نوبت به انتخاب رنگ لب می رسد، انتخاب کامل آن می تواند گیج کننده باشد. در اینجا راهنمای استفاده از تینت لب های مختلف به نسبت لب های شما آورده شده است.

رنگ لب شفاف

اگر می خواهید لب های شما فقط کمی رنگ با درخشندگی ملایمی داشته باشد که بتوانید مدام در طول روز از آن استفاده کنید، رنگ های لب شفاف همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

رنگ لب مات

رنگ‌های لب مات به بافت طبیعی لب‌های شما اجازه می‌دهند در جلو و مرکز باقی بمانند، در حالی که رنگ تازه‌ای به آن اضافه می‌کنند. در نتیجه خبری از لب های براق نخواهد بود. بسته به رنگی که انتخاب می‌کنید، رنگ‌های لب مات یک راه موثر و آسان برای طبیعی نگه داشتن ظاهر شما هستند. رنگ های لب مات می توانند جایگزینی برای رژ لب مات باشند. مانند یک رنگ لب معمولی، این رنگ وزن سبکی دارد و به نظر می رسد که چیزی به لب های خود نمالیده اید. این نوع تینت، لب ها را خشک نمی کند و روی لب ترک نمیخورد. آنها پوششی کامل با روکش مخملی فوق العاده ارائه می دهند.

رنگ لب مایع

رنگ لب چیست و چه تفاوتی با رژ لب دارد؟

رنگ لب مایع دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: یک رنگ روان و صاف. این تینت لب به لب های شما درخشندگی بیشتری نسبت به سایر گزینه ها می دهد و همچنین می تواند رنگدانه های شدیدتری داشته باشد. این محبوب ترین شکل خانواده رنگ لب است.

برای داشتن یک لب قلوه ای، کافی است از اپلیکاتور برای کشیدن تینت لب به لبه های داخلی لب پایین خود استفاده کنید و لب های خود را چند بار به هم فشار دهید تا رنگ به طور یکنواخت پخش شود. این کار از اعمال بیش از حد رنگ جلوگیری می کند.

اگر می‌خواهید ظاهری نرم‌تر و پراکنده‌تر داشته باشید، رنگ بیشتری را روی لب‌های پایینی خود اعمال کنید و چند بار دیگر لب‌هایتان را روی هم فشار دهید.

برای استفاده نرم تر، می توانید قبل از استفاده از رنگ لب، مدتی از بالم لب یا مرطوب کننده لب استفاده کنید. این کار از خشکی لب شما پس از استفاده از رنگ لب جلوگیری می کند. اگر رنگ لب‌تان چروک شد، از دستمال مرطوب برای پاک کردن لب‌هایتان استفاده کنید.

رنگ لب چیست و چه تفاوتی با رژ لب دارد؟

تینت لب چیست؟ معرفی انواع تینت لب

یک فرق رژ لب با تینت لب این است که تینت لب رنگدانه کمتری دارد، اما مرطوب کننده بهتری است. از آنجایی که آن‌ها از نظر بافت سبک‌تر هستند و به شدت رنگی نیستند، لازم نیست نگران دقیق بودن آن‌ها هنگام کشیدن انگشت روی رنگ باشید. حتی از رنگ لب می توانید بدون آینه استفاده کنید. رنگ لب با رژ لب متفاوت است زیرا ماندگاری بالایی دارد و تکان نمی خورد. رنگ لب در اشکال و رنگ های مختلف موجود است. فرمولاسیون آن با رژ لب معمولی متفاوت است. به همین دلیل رنگ لب می تواند گزینه بهتری برای ماندگاری رنگ روی لب های شما باشد.

نحوه استفاده از تینت لب

کاربرد آن به فرمول رنگ بستگی دارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی رنگ دلخواه خود بکشید. این کار را انقدر تکرار کنید تا به شدت رنگ دلخواه خود برسید. اگر از خواص سبک و مرطوب کنندگی رنگ لب خوشتان می آید اما می خواهید رنگ و درخشش بیشتری داشته باشید، آن را با براق کننده تکمیل کنید.

  • اولین مرحله این است که یک لایه نازک از رنگ لب و گونه را روی لب ها و گونه ها بمالید. برای درخشش گلگون و جلوه ای طبیعی، آن را با کمک انگشتان خود پخش کنید.
  • سپس یک لایه دیگر از رنگ لب و گونه برای افزایش شدت و بازده رنگ قوی اضافه کنید.
  • برای پاک کردن آن می توانید از پاک کننده آرایش معمولی یا آب گرم استفاده کنید.

تینت لب و گونه چیست ؟

تینت لب و گونه چیست ؟

در اصل معنای تینت لب، اضافه کردن رنگ و درخشش به لب‌های شما و رنگی گلگون به گونه‌های شماست. این محصول چند منظوره است و تعداد محصولات آرایشی شما را کاهش می دهد. تینت لب و گونه، درخشش بی نظیری را به گونه‌های شما می‌افزاید و درعین‌حال به لب‌های شما ظاهری تازه تر می‌دهد. بنابراین، اگر شما فردی هستید که از رژ لب‌ها یا رژ لب‌های مات سنگین و خامه‌ای خسته شده‌اید و از طرفداران رژ براق نیز نیستید، این رنگ لب و گونه همان چیزی است که شما نیاز دارید!

عوارض تینت لب

برخی از تینت لب ها برای سلامتی شما ضرر دارند پس از استفاده از آنها به شدت پرهیز کنید. استفاده از تینت لب حاوی الکل، منتول، کافور، فنل یا هر ماده دیگری ایده خوبی نیست. ممکن است این مواد بلافاصله احساس خنکی ایجاد کنند، اما ممکن است باعث تحریک پوست نیز شوند. علاوه بر این، اگر لایه‌های بیرونی پوست را بردارند، لب‌های شما در برابر خطرات محیطی آسیب‌پذیر هستند و حتی ممکن است آسیب ببینند. تینت لب کمک مفیدی به از بین بردن خشکی لب می کند، اگرچه نمی تواند تنها راه حل باشد.

هنگام خرید رنگ لب، به یاد داشته باشید که یک نوع منحصر به فرد آن را انتخاب کنید. اگرچه تینت لب ها و پمادها می توانند به طور موقت خشکی لب ها را آرام کنند، اما همچنین می توانند حاوی مواد شیمیایی و طعم دهنده هایی باشند که عوارض جانبی زیادی دارد. استفاده از تینت لب که فاقد مواد مصنوعی است به طور منظم بسیار مهم است.

پست قبلی

روش استفاده از سرم ویتامین سی

پست بعدی

انواع روش های برنزه کردن پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها