ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

دهیدراته شدن پوست در پاییز و محصولات رفع خشکی پوست

دهیدراته شدن پوست در پاییز و محصولات رفع خشکی پوست

فصل پاییز به همراه خود سرما می‌آورد و پوست را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. خشکی پوست یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که با آمدن فصل پاییز و سرد شدن هوا به وجود می‌آید. در این فصل استفاده از وسایل گرمایشی افزایش پیدا می‌کند و در اثر کاهش رطوبت هوا باعث دهیدراته شدن پوست می‌شود. در ادامه کمک خواهیم کرد تا با استفاده از بهترین محصولات رفع خشکی پوست مشکل خود را برطرف کنید.

محصولات مراقبتی رفع خشکی پوست

خشکی پوست یکی از معضلات اساسی است که بر روی ظاهر صورت و بدن تأثیر منفی می‌گذارد و می‌تواند مشکلاتی مانند ترک‌خوردگی، خارش، کشیدگی پوست، زبر شدن پوست و… به وجود آورد. در این بخش بهترین محصولاتی که در کمترین زمان باعث رفع خشکی پوست می‌شوند معرفی شده‌اند:

1. کرم مرطوب کننده آبرسان

کرم مرطوب کننده آبرسان

استفاده از کرم مرطوب کننده برای تمام افراد مخصوصاً در روزهای سرد ضروری است. این کرم‌ها دارای خاصیت آبرسان هستند و از هدر رفتن آب سلول‌های پوست جلوگیری می‌کند. یکی از بهترین محصولات برای جلوگیری از دهیدراته شدن پوست صورت و بدن است و باعث بازسازی سد پوستی می‌شود. این کرم‌ها متفاوت هستند و انواع مختلفی دارند که هر یک برای درمان پوست به کار می‌روند. با این حال کرمی که انتخاب می‌کنید حتماً باید حاوی مواد آبرسان باشد. بهترین برندها برای خرید کرم مرطوب کننده آبرسان عبارت‌اند از:

درمالیفت: کرم‌های مرطوب کننده درمالیفت باعث افزایش رطوبت به عمیق‌ترین لایه‌های پوست می‌شوند و طراوت و تازگی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

فیس دوکس: از بهترین محصولات در هیدراته کردن انواع پوست‌های خشک و چرب است. باعث رطوبت‌رسانی به عمیق‌ترین لایه‌های پوست با اثر ۲۴ ساعته می‌شود.

ای آی ان :(EIN) از خواص مرطوب‌کنندگی عمیق برخوردار بوده و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.

برندهای کرم مرطوب کننده و آبرسان آردن، لافارر، سینره، سی‌گل، دکتر ژیلا و… در حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست محصولات فوق‌العاده‌ای تولید نموده‌اند.

2. ژل شستشوی پوست

ژل شستشوی پوست

از دیگر محصولات مراقبتی برای پوست‌های خشک و حساس ژل شستشو را می‌توان نام برد که حاوی عناصر مرطوب‌کننده مانند آلوئه‌ورا است. این محصول از شوینده‌های پوست به شمار می‌رود که در عین حال رطوبت موردنیاز پوست را تأمین می‌کند. در این خصوص برندهای باکیفیتی وجود دارند که عبارت‌اند از:

هیدرودرم: برای تأمین رطوبت پوست‌های خشک، حساس و اگزمایی مناسب است و شستشوی آسانی دارد. با ترکیباتی مانند آلوئه‌ورا، اوره و کره شی پوست را مرطوب می‌کند.

لافارر: دارای خواص مرطوب‌کنندگی و لایه‌برداری است و پوست صاف و سالمی به ارمغان می‌آورد.

مورینگا: برای انواع پوست خشک مناسب بوده و در کاهش خشکی پوست مؤثر است. از روغن‌های گیاهی در ساخت آن استفاده شده که به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک می‌کنند.

کاتوس، فیس دوکس، واش اس وی آی، لایسل، آدرا، سینره، دیپ سنس، درمالیفت و… از دیگر برندهایی هستند که ژل‌های با کیفیتی روانه بازار نموده‌اند.

3. سرم پوست

سرم پوست

یکی از بهترین محصولات مراقبتی برای رفع خشکی سرم پوست است که بدون آن که پوست را چرب کند باعث آبرسانی آن می‌شود. سرم‌های پوستی از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کنند و باعث حفظ حالت کشسانی پوست می‌شوند. بهترین برندهای تولیدکننده سرم پوست عبارت‌اند از:

برایت مکس: از بهترین گزینه‌ها برای مراقبت از پوست در برابر خشکی است. دارای ترکیبات مغذی مانند هیالورونیک اسید بوده و در آبرسانی عمیق لایه‌های پوست مؤثر است.

ژیناژن: حاوی هیالورونیک اسید است و باعث آبرسانی عمقی پوست می‌شود. در درخشش پوست و کاهش چین و چروک بسیار مؤثر است.

بیتروی: خاصیت رطوبت‌رسانی بی‌نظیری دارد و با ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید، رتینیل، پالمیتات و ویتامین ث باعث آبرسانی عمقی و جوانسازی پوست می‌شود.

از دیگر برندهای ‌این محصول شوینده می‌توان به اویدرم، ویتالایر، مدیلن، دلانو، پریم و… اشاره کرد.

4. ماسک صورت

خرید ماسک صورت

یکی از بهترین محصولات مراقبتی پوست استفاده از ماسک صورت است. این محصول حاوی مواد مغذی موردنیاز برای رطوبت‌رسانی پوست بوده و در حفظ رطوبت پوست بسیار تأثیرگذار است. در احیای پوست و شادابی آن فوق‌العاده عمل می‌کند. در خصوص تولید ماسک‌های صورت برندهای گوناگونی وجود دارند که عبارت‌اند از:

دیپ سنس: برای انواع پوست‌ها مناسب است و باعث آبرسانی، بازسازی پوست و پاک‌سازی منافذ می‌شود.

پرودرما: از بهترین محصولات پاک‌سازی پوست به شمار می‌رود. سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و در حفظ رطوبت و شادابی پوست مؤثر عمل می‌کند.

هیدرودرم: حاوی ترکیباتی همچون خاک رس و اسیدهای میوه طبیعی است و باعث حذف سلول‌های مرده و پاک‌سازی عمیق پوست می‌شود. در افزایش رطوبت و لطافت پوست نیز تأثیر دارد.

ژنوبایوتیک: دارای خاصیت رطوبت‌رسانی و آبرسانی قوی است که استفاده آن قبل از شب می‌تواند به کاهش چین و چروک‌های پوست و تأمین رطوبت در طول شب کمک کند.

5. کرم ضد آفتاب

خرید کرم ضد آفتاب

کرم‌های ضد آفتاب از پرمصرف‌ترین محصولات مراقبتی پوست هستند که کاربرد اصلی آنها محافظت پوست در برابر اشعه مضر خورشید است. اغلب این کرم‌ها دارای خاصیت آبرسانی هستند و از کم‌آبی پوست جلوگیری می‌کنند. با کرم‌های ضد آفتاب آبرسان می‌توانید به طور هم‌زمان پوست خود را در برابر اشعه‌های مضر خورشید و خشکی محافظت کنید. بهترین برندهای تولیدکننده ضد آفتاب آبرسان عبارت‌اند از:

شون: ضد آفتاب شون جذب سریعی دارد و با حداکثر آبرسانی پوست بهترین انتخاب برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی به شمار می‌رود.

آردن: از بهترین کرم‌ها برای تأمین رطوبت، کاهش کشیدگی و خشکی پوست است. امکان استفاده از آن برای انواع پوست وجود دارد.

دکتر ژیلا: حاوی مواد گیاهی و آنتی‌اکسیدان است و از محصولات مرطوب‌کننده پوست به شمار می‌رود. بافت بسیار سبکی دارد و مانع از خارش و سوزش پوست می‌شود.

اویدرم: از بهترین گزینه‌ها برای مرطوب‌کنندگی و آبرسانی پوست است و به تنظیم کاهش چربی پوست کمک می‌کند.

درماتیپیک، اسکن اسکین، لافارر، الارو، ویرا استاتیک، ژیناژن و… از برندهای دیگری هستند که به تولید باکیفیت‌ترین کرم‌های ضد آفتاب آبرسان می‌پردازند.

جمع‌بندی

خشکی پوست از رایج‌ترین آسیب‌های پوستی است که در فصل پاییز و با آمدن سرما رخ می‌دهد. مراقبت از پوست در این فصل به همه بسیار توصیه می‌شود. خرید محصولات مراقبت پوست به‌صورت اینترنتی از فروشگاه داروچه برای مشتریان عزیز در سراسر کشور امکان‌پذیر است. تنوع محصولات از نظر برند، کاربرد و قیمت بسیار بالا هستند و برای دریافت مشاوره و اطلاعات لازم کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پست قبلی

بهترین روتین پوست خشک؛ 5 محصول مناسب مراقبت از پوست خشک

پست بعدی

هیالورونیک اسید: ماده طبیعی برای تقویت و آبرسانی پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها