ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

سی سی کرم چیست؟ کاربرد و فواید CC Cream

اگر به زیبایی و جذابیت بصری پوست صورت خود اهمیت می‌دهید، حتما اسامی محصولات جدید آرایشی و بهداشتی در حوزه سلامت و زیبایی پوست را شنیده‌اید که از پرطرفدارترین و پرتکرارترین این نام‌ها، سی سی کرم است. شاید در اولین بار که این نام را می‌شنوید، تصور کنید که سی‌سی کرم برند خاصی از کرم‌های پوستی است، اما هر کرمی CC  کرم نمی‌شود. بهترین پاسخ برای “سی سی کرم چیست؟” این است که سی‌سی کرم یک کرم برای Color Correcting   یا اصلاح رنگی پوست است و به تنهایی، نقش کرم پودر، ضد آفتاب و آبرسان پوست را ایفا می‌کند.

اگر برای سلامت و شادابی پوست خود ارزش قائل هستید، باید بدانید که CC  کرم، از هر لحاظ برتر از دیگر کرم‌های آرایشی بازار است. این کرم افزون بر هماهنگ ساختن رنگ بخش‌های مختلف پوست، از سلامت آن در برابر پرتوهای خطرناک خورشید محافظت می‌کند و همچنین روند پیری را کندتر می‌سازد. اگرچه نقش اصلی این کرم، اصلاح رنگ پوست است، اما این کرم هیچگاه آنقدر سنگین نیست که باعث بسته شدن منافذ پوست و آسیب به سلول‌های آن شود‌.

اولویت کار تیم داروچه‌ در طی سال‌ها فعالیت، جلب رضایت مشتریان گرامی بوده است. از این رو بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی در حوزه مراقبت از پوست و مو در داروچه یافت می‌شوند و با مناسبترین هزینه قابل تهیه هستند.

سی سی کرم چیست


فواید استفاده از CC  کرم

خوشبختانه طی چند سال اخیر، صنعت تولید لوازم آرایشی به سمت و سویی سوق پیدا کرده که سلامت پوست را مهمتر از زیبایی آن می‌شمارد. از این رو تولید محصولاتی چون CC  کرم که برای سلامت پوست مفید هستند، افزایش یافته و بانوان علاوه بر زیبایی لحظه‌ای، به مراقبت از سلامت پوست نیز اهمیت می‌دهند. استفاده از کرم‌هایی چون سی سی کرم، نه تنها باعث زیبایی و درخشش آنی پوست می‌شود، بلکه آثار شگفت‌انگیز و ماندگاری را بر جوانی و شادابی پوست می‌گذارد. از جمله فواید CC  کرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رفع نواقص و اصلاح رنگی پوست

همانطور که از نام سی‌سی کرم پیداست، مهمترین وظیفه آن، تصحیح رنگی پوست و رفع نواقص ظاهری آن است. رنگدانه‌های معدنی و طبیعی که در CC  کرم وجود دارند، یک پوشش عالی و یکدست را برای پوست ایجاد می‌کنند که برای فونداسیون و زیرسازی میکاپ فوق‌العاده است. این پوشش اگرچه سنگین و مسدودکننده منافذ پوست نیست. اما ضخیم و کارآمد است و تمام لکه‌ها و تغییر رنگ‌های ناخواسته را می‌پوشاند. از جمله این لکه‌ها و نواقص رنگی پوست می‌توان به سیاهی دور چشم، کبودی یا لکه بنفش صورت، جای جوش، آکنه و لک اشاره کرد که به وسیله سی سی کرم به سادگی رفع می‌شوند.

  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های فرابنفش خورشید

سی‌سی کرم افزون بر پوشش‌دهی جذاب، و کارایی بالای خود در اصلاح رنگ پوست، از پوست صورت در برابر اشعه‌های خطرناک فرابنفش خورشید محافظت می‌کند. اگر به دنبال یک کرم پوستی هستید که به تنهایی برای میکاپ روزانه پوست کفایت کند، بی‌شک پیشنهاد داروچه به شما، سی سی کرم است. این کرم در آفتاب ملایم روزانه نقش یک ضد آفتاب عالی را ایفا می‌کند و در یکدست کردن رنگ پوست نیز کارآمد واقع می‌شود.

  • محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

ترکیبات جادویی CC  کرم دربردارنده‌ی آنتی اکسیدان فراوان است. از این رو این کرم در جلوگیری از واکنش‌های مضر رادیکال‌های آزاد نقش موثری دارد. همچنین این کرم دارای مواد معدنی و ویتامین‌هایی ضروری چون ویتامین E  است و پوست را به بهترین نحو ممکن‌ تغذیه می‌کند.

  • آبرسانی و حفظ رطوبت پوست

سی‌سی کرم حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب‌کننده پوست است. و درصد این مواد در ترکیبات آن، به حدی است که از این کرم به عنوان آبرسان پوست نیز یاد می‌شود‌‌. اولین لازمه یک پوست سالم، داشتن رطوبت کافی و طراوت و شادابی است که این مورد نیز در استفاده از سی سی کرم به خوبی محقق می‌شود.

  • کند کردن روند پیری پوست

زمانیکه پروتئین‌های رشته‌ای کلاژن در پوست کاهش می‌یابند، پوست فرم سفت و کشسان خود را از دست می‌دهد و دچار چین و چروک و افتادگی می‌شود؛ فرآیندی که به پیری پوست شهرت دارد. CC کرم حاوی ترکیبات کلاژن‌ساز، این روند را کندتر می‌کند و موجب جوانسازی پوست می‌شود.


کاربرد سی سی کرم

کاربرد CC Cream  چیست؟ همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، این کرم یک پوشش دهنده قوی پوست برای زیرسازی میکاپ است و می‌تواند بسیاری از نواقص رنگی پوست را برطرف سازد. این کرم دارای کاربردهای گسترده‌ای در محافظت از پوست نیز هست. به‌طوری‌که از فعالیت رادیکال‌های آزاد جلوگیری نموده و باعث جوانسازی و رطوبت رسانی پوست می‌شود. نقش آن در محافظت از پوست در برابر پرتوهای نور خورشید نیز فوق‌العاده است و این مورد یکی از مهمترین کاربردهای آن به شمار می‌رود.


سی سی کرم برای چه پوست هایی خوب است؟

حال که به طور جامع به سوال “کاربرد CC Cream  چیست؟” پاسخ دادیم، خوب است بدانیم که اصلا چه پوست‌هایی امکان استفاده از این کرم را دارند؟ درواقع محدودیت چندانی برای استفاده از سی‌سی کرم وجود ندارد و به همه افرادی که می‌خواهند زیرسازی مناسبی برای میکاپ خود داشته باشند، توصیه می‌شود که از این کرم عالی استفاده کنند. خصوصا برای افرادی که دارای پوست چرب هستند، این یک انتخاب هوشمندانه و کارآمد به شمار می‌رود که روی پوست لیز نمی‌خورد و منافذ را مسدود نمی‌کند.

خرید cc کرم


بهترین مارک سی سی کرم چیست؟


برای خرید CC  کرم یک سوال بسیاری رایج این است که بهترین مارک CC  کرم چیست؟ در این مورد باید بدانید که تنوع زیادی از برندهای مختلف سی‌سی کرم در بازار وجود دارد. مهمترین مسئله بعد از قیمت این محصولات، بررسی ترکیبات سازنده آن‌ها می‌باشد تا محصول حداکثر بازدهی و مزایا را در کنار حداقل عوارض ممکن داشته باشد. بهترین سی سی کرم، آن کرمی است که فرمولی بدون روغن داشته و حاوی سیلیس، رس، کلوییدی، ویتامین E  و مواد معدنی مفید باشد.

سخن پایانی

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات داروچه از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله بهترین سی‌سی کرم‌ها بازدید نمایید و با مقایسه مزایا و معایب این محصولات، مناسبترین آیتم موجود را تهیه نمایید. همچنین از بابت اصالت، کیفیت و قیمت محصولات آسوده خاطر باشید و در ارتباط با کارشناسان مجموعه، بهترین محصولات را سفارش دهید.

پست قبلی

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

پست بعدی

بهترین کرم پودر خارجی | با بهترین کرم پودرهای خارجی در ایران آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها