ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

معرفی جامع بهترین خط چشم های ایرانی و خارجی بازار

بهترین خط چشم ایرانی کدام است؟

چشم ها سن شما را لو میدهند! این باوری است که بعد از سی سالگی هر زنی را به سمت استفاده از مراقبت کننده های دور چشم سوق می دهد. اما در این بین لوازم آرایشی که برای چشم استفاده می کنید، می تواند تاثیر به سزایی در سلامتی چشم های شما داشته باشد. به همین دلیل استفاده از خط چشم و ریمل استاندارد باید در برنامه مراقبتی گنجانده شود. در این مقاله شما را با لیستی از بهترین خط چشم ایرانی آشنا می کنیم که ضامن سلامت چشمان شما هستند.

بهترین خط چشم ایرانی برای چشم های حساس

در این که در انتخاب همه محصولات آرایشی باید دقت و وسواس زیادی به خرج داد، هیچ شکی وجود ندارد. اما باید پذیرفت که چشم ها عضو حساسی هستند و بیشتر از سایر اعضای صورت به مراقبت نیاز دارند. به همین دلیل توصیه می کنیم در هنگام خرید خط چشم به کاتالوگ محصولات نگاه دقیق تری داشته باشید. حتما محصولاتی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری با پوست و چشم دارند و از همه مهم‌تر فاقد مواد آلرژی‌زا هستند. در ادامه به معرفی بهترین خط چشم ایرانی می پردازیم.

خط چشم گیاهی از برند اوریفلیم Oriflame

بهترین خط چشم ایرانی

این محصول بهترین خط چشم ایرانی از نظر ماندگاری است که به هیچ عنوان حساسیتی روی چشم و پوست شما ایجاد نمی کند. براش مویی و بسیار ظریف این خط چشم برای کشیدن خط چشم های باریک و نازک مناسب اشت. به دلیل مواد با کیفیت می توانید با خیال راحت در مجالس یا حتی محل کار خود بدرخشید و نگران ریزش و پخش شدن آن به دور چشم نباشید.

خط چشم کوزه ای برند اوتی Ottie

بهترین خط چشم ایرانی که هم ضد آب است و هم سری نمدی دارد، برند اوتی است. رنگدانه های مشکی این برند خیلی بالاست و چشمان شما را کاملا کشیده و زیبا نشان می دهد. از طرفی به دلیل عدم ایجاد حساسیت برای آرایش های طولانی مناسب است. اشتباه نکنید این خط چشم پلاستیکی نیست، بلکه قابلیت این را دارد که با تعریق از بین نرود اما با آب به راحتی پاک شود.

خط چشم ضد حساسیت از برند لورآل – L’OREAL

اگر از دسته افرادی هستید که از لنز استفاده می کنید، این محصول می تواند انتخاب خوبی باشد. بهترین خط چشم مایع که بدون ایجاد حساسیت، به شما خط چشمی نازک یا پهن را هدیه می کند. این محصول دارای ترکیبات مرغوب با خاصیت تقویتی و ضد آب است. براش ظریف مویی آن خط چشم تمیز و کاملا مشکی به شما می دهد.

خط چشم کوزه ای برند bote ترکیه

بهترین خط چشم ایرانی ماژیکی که می خواهم در این لیست به شما معرفی کنم، از برند bote است. این محصول در انواع مایع و مدادی در بازار موجود است. این خط چشم بدون پارابن است و در نوع خود منحصر بفرد است. قلم طراحی حرفه ای آن به شما کمک می کند در کمترین زمان چشم های با زیبایی دو چندان داشته باشید. از آنجایی که رنگ آن مشکی مات است برای آرایش های طبیعی و روزمره عالی است. این خط چشم، نه تنها ضد حساسیت است بلکه به کاهش التهاب و خشکی پوست پلک کمک کند.

خط چشم نمدی لاین اکسپرس کالیستا

این خط چشم سری منعطف نمدی دارد. این نوع خط چشم پرطرفدارترین و بهترین خط چشم ایرانی مایع است. ماندگاری محصول بالاست و موقع شستشو به راحتی از روی پلک شما پاک می شود. اپلیکاتور کوتاه آن، احتمال خطا و لغزشی که بر اثر لرزش احتمالی دست بوجود می‌آید را کاهش می‌دهد. با این خط چشم علاوه بر زیبایی می توانید رطوبت پلک خود را حفظ کنید چون حاوی ویتامین E است.

خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper

این محصول برای انواع پوست و انواع فرم چشم‌ها مناسب است. حالت مات این محصول باعث شده است که ضد آب نباشد اما به آرایش روزانه شما ظاهر طبیعی می بخشد. در نگاه کلی می توان گفت که خط چشم نمدی کالیستا برای کسانی که هنوز در کشیدن خط چشم مهارت کافی ندارند، مناسب‌تر است. اما مدل Liner and Sharper، در بین افرادی که در کشیدن خط چشم ماهر هستند، بسیار محبوب است.برای تهیه بهترین خط چشم های ایرانی کالیستا می توانید به سایت داروچه مراجعه کنید.

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

این محصول شاید بهترین خط چشم ماژیکی ایرانی و ضد آب باشد چون طراحی با آن بسیار آسان است. با این خط چشم می توانید خطی یکدست، صاف و کاملا مشکی بکشید و جذابیت چشمان خود را تکمیل کنید. دوام این کار بالاست و به هیچ عنوان ترک نمی خورد و ریزش ندارد. به دلیل داشتن ویتامین E رطوبت پلک شما را تامین می کند.

خط چشم فلورمار مدل Dipliner

خط چشم کوزه ای فلورمار فرچه مخصوصی دارد که به راحتی می توان با آن خطوط نازک را روی پلک کشید. این محصول حاوی اجزای محافظ رنگ است و دوام آرایش را بیشتر می کند. این خط چشم حاوی مواد مقوی است که از ناحیه حساس چشم محافظت می کند. این محصول برای بانوانی که طرفدار آرایش مات هستند، پیشنهاد مناسبی است.

خرید بهترین مارک خط چشم ایرانی

شاید برندهای خارجی بسیاری را بشناسید که خط چشم های با کیفیت تولید می کنند اما خط چشم های ایرانی چیز دیگری است. شما می توانید خط چشم های ضد حسایت ایرانی را در انواع مختلف ماژیکی ، مایع و … را با قیمت باورنکردنی خریداری کنید. به این صورت کیفیت محصولات آرایشی خارجی را با پرداخت مبلغ اندکی تجربه می کنید. اگر مایل به خرید خط چشم هستید به شما پیشنهاد می کنیم از سایت داروچه دیدن فرمایید.

پست قبلی

بهترین ریمل های ایرانی

پست بعدی

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها