ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

نام تجاری: مکلین

اسپری شیر مو مکلین 240 میل

92,400 تومان

اسپری شیر مو

حاوی پروتئین شیر، مغذی، آبرسان و نرم کننده قوی است و باعث جلوگیری از گره خوردن و وز شدن مو می شود

ناموجود

0 نفر در حال مشاهده محصول هستند!
شناسه محصول: 1239 دسته: ,
اشتراک گذاری:

                                                                      

 

 

 

برخورداری از موهای شاداب و لطیف از جمله خواسته‌های افراد به ویژه بانوان است. موی سالم سبب جذابیت و زیبایی فرد می‌شود. گاهی ممکن است موها بر اثر عوامل مختلفی از قبیل دکلره، رنگ، اتو و سشوار مو و … دچار آسیب و شکننده شوند. در این زمان نیاز است که با استفاده از محصولات مراقبتی، موهای خود را احیا کنید. اسپری شیر مو مکلین با قیمت مناسب و استفاده آسان جایگزین انواع ماسک، سرم و ترمیم کننده‌ها است. استفاده از این محصول برای انواع مو به خصوص موهای خشک و آسیب دیده مناسب است. این اسپری حاوی پروتئین شیر بوده که تغذیه کننده عمیق بافت مو است. این اسپری مو قابلیت جذب سریع و ماندگاری بالا دارد. استفاده از این محصول مو را آبرسانی می‌کند و به احیای موهای آسیب دیده می‌پردازد. در نتیجه موهایی صاف و شاداب به شما هدیه می‌دهد.

اسپری مکلین از بافت مو در برابر تاثیرات منفی دکلره و رنگ محافظت می‌کند. در جلوگیری از ایجاد موخوره موثر است و شانه پذیری مو را آسان تر می‌کند. این محصول نرم کننده و مرطوب کننده مو است و لطافت مو را حفظ می‌کند. شما می‌توانید از محصول برای ترمیم موهای آسیب دیده خود استفاده کنید و برای نتیجه بهتر نیاز به زمان است.

پس از استحمام این محصول را روی موی تمیز استفاده نموده و سپس موهای خود را به دلخواه آرایش دهید از تماس محصول با ریشه مو خودداری کنید دور از دسترس کودکان و نور آفتاب و در دمای ۱۰-۳۰ درجه نگهداری شود.

وزن 550 گرم
عملکرد

جلوگیری از گره خوردگی مو, ترمیم کننده موهای آسیب دیده براثر رنگ و دکلره

برند

کشور سازنده

ایران / Iran

مناسب برای

انواع مو

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری شیر مو مکلین 240 میل”

نماد ها

اسپری شیر مو مکلین 240 میل