ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب

مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب

کرم پودر یک محصول آرایشی بهداشتی است که روی پوست صورت از آن استفاده می‌شود. وظیفه اصلی کرم پودر یکسان‌سازی ظاهر پوست صورت است. درواقع نوعی زیرسازی پوست و یکدست کردن آن. پوست شما دچار هر مشکل ظاهری مانند لک، جای زخم، جوش و آکنه باشد، می‌توان آن را با استفاده از کرم پودر پوشاند و ساختاری یک‌دست و صاف به پوست داد. کرم پودرها انواع مختلفی دارند که هرکدام می‌توانند علاوه بر زیرسازی پوست، کار زیبایی، برنزه کردن و درخشندگی پوست را نیز انجام دهند.

با ما در این مطلب از داروچه همراه شوید تا بیشتر با کرم پودر آشنا شویم و مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم پودر درواقع نوعی لوازم‌آرایشی بهداشتی است که به یکدست‌سازی ظاهری سطح پوست کمک می‌کند. کرم پودرها در دو دسته کلی قرار دارند. کرم پودرهای شل که برای پوست‌های چرب مناسب است و کمک می‌کند که رطوبت را جذب کرده، ظاهر پوست مات‌تر شود و درخشندگی را کاش می‌دهد. مدل دیگر کرم پودر از نوع فشرده است که لکه‌ها، آکنه‌ها و جوش‌ها را پنهان می‌کند و پوشش حداکثری برای پوست شما ایجاد خواهد کرد. این مدل ممکن است براق و درخشنده نیز باشند.

مارک کرم پودر خوب

طبق تحقیقات انجام‌شده، اگر از کرم پودر باکیفیت استفاده کنید، مانعی ندارد که به‌صورت روزانه کرم پودر بزنید. این کار برای پوست شما ضرر قابل‌توجهی نخواهد داشت. هرچند که استفاده طولانی‌مدت از کرم پودر می‌تواند تولید روغن و چربی طبیعی را به حد قابل‌توجهی کاهش دهد و این مسئله می‌تواند منجر به خشکی بیش‌ازحد پوست و حساس‌تر شدن سطح پوست شما بشود.

جالب است بدانید که در برخی افراد علائم واکنش شدید بدنشان به کرم پودر دیده‌شده است. این علائم شامل درد شکم، تاری دید، درد و سوزش گلو، خارش چشم و کهیر است. این بدان معنا نیست که در کل کرم پودر دچار مشکل است بلکه احتمالاً پوست شما به آن نوع از کرم پودر صورت حساسیت دارد. اگر می‌خواهید مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب را بشناسید ما در ادامه بهترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

معرفی مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب ساخت خارج

1. کرم پودر مک: پوشانندگی بالا

کرم پودر مک

هر خانم ایرانی که به خودآرایی اهمیت می‌دهد با محصولات مک آشنایی دارد. برند مک ازجمله برندهای معتبر در سطح دنیاست که اغلب مصرف‌کنندگان آن رضایت زیادی از محصولاتش دارند. یکی از محصولات خوب این برند که مورد اقبال عموم بانوان قرارگرفته است کرم پودر آن است. پوشانندگی بالای این کرم پودر، استفاده از مواد معدنی که باعث درخشندگی پوست خواهد شد، سازگار بودن باپوست‌های حساس آن ازجمله دلایلی است که افراد تمایل زیادی به خرید این محصول نشان داده‌اند.

مک از جمله برندهایی با مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب است.

2. کرم پودر بابی برون: سبک

این کرم پودر دارای فرمول سبک‌وزن است که پوشش متوسط تا کامل را فراهم می‌کند. به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و در منافذ بزرگ پوست نفوذ نمی‌کند؛ همچنین ماندگاری بالایی دارد، بنابراین نیازی نیست در طول روز نگران تمدید آن باشید.

ممکن است نسبت به دیگر کرم پودرهایی که در دسته مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند مقداری گران‌تر باشد، اما پولی که پرداخت می‌کنید ارزشش را خواهد داشت.

3. کرم پودر نارس

نارس

 کرم پودر نارس دارای ترکیبی خلاقانه است که با داشتن آن ترکیبی از یک محصول مراقبت از پوست و یک محصول آرایشی را باهم در اختیار خواهید داشت. با استفاده از آن ظاهر پوست شما صاف نشان داده خواهد شد و لکه‌های قرمز و تیره پوشیده می‌شوند. پس از گذشت مدت‌زمان شش هفته از استفاده از این محصول شفافیت پوست شما به‌وضوح رو به بهبودی خواهد گذاشت. کرم پودر نارس از جمله برندهای خارجی است که جز دسته مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب دسته‌بندی می‌شود.

4. کرم پودر لورآل

این محصول ساخت کشور فرانسه است. پوشانندگی بالا، ماندگاری 24 ساعته و درعین‌حال سبکی آن روی پوست، آن را به یکی از کرم پودرهای جذاب و موردعلاقه در میان بانوان تبدیل کرده است. کرم پودر لورآل مناسب پوست‌های حساس است. اگر به دنبال مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب، این محصول انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب ساخت ایران

1. کرم پودر تیوبی مای

مای یکی از برندهای ایرانی است که تاکنون نشان داده است که یک محصول ایرانی توانایی و قدرت رقابت با برندهای خارجی را دارد. ازجمله محصولات باکیفیت عالی این برند کرم پودرهای تیوبی آن است. استفاده از این کرم پودر به دلیل غلظت بالای آن در فصول سرد سال توصیه می‌شود. این محصول دارای پوشانندگی و ماندگاری بالایی است و تجربه یک آرایش بی‌نقص و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد. قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای این کرم پودر شما را تبدیل به یک مشتری پر و پا قرص برای این محصول خواهد کرد.

2. کرم پودر دیلی دیفنس شون

استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست یک امر ضروری است. برند شون با تلفیق ضد آفتاب با کرم پودر، دو محصول را در یک محصول جا داده است. از طرفی استفاده از روغن جوانه گندم و فرمولاسیون بر پایه گیاهی این محصول به بهبود کیفیت پوست و مرطوب شدن آن کمک خواهد کرد. با استفاده از این کرم پودر پوست شما ظاهری مات و طبیعی به خود خواهد گرفت. از دیگر خواص کرم پودر دیلی دیفنس شون خاصیت ضد چروک آن است.

3. کرم پودر کالیستا

یکی دیگر از برندهای ایرانی محبوب که با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرارگرفته است برند کالیستا است. کرم پودر این برند با در نظر گرفتن مقدار چربی و رطوبت کنترل‌شده ترکیبی را خلق کرده است که با انواع مختلف پوست‌ها سازگاری بالایی دارد. این خواص باعث شده است که مصرف‌کنندگان کرم پودر کالیستا دیگر نگران خشکی پوستشان که ناشی از استفاده مداوم از کرم پودر است، نباشند. ماندگاری بالا، شادابی و طراوت پوست در طول روز و مات کردن پوست از دیگر خواص این کرم پودر است.

4. کرم پودر استارلوکس

این کرم پودر غلظت مناسبی برای پوست شما به همراه دارد به این معنا که نه آن‌قدر غلیظ است که به‌سختی روی پوست شما پخش شود و نه آن‌قدر غلظت پایینی دارد که شمارا مجبور کند تا چندین بار آن را روی پوست خود تکرار کنید. این کرم پودر در همان تماس اول نتیجه مطلوب خود را روی پوست شما خواهد گذاشت. داشتن ویتامین E در ترکیب این کرم پودر خواص درمانی مثل جلوگیری از پیری پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، رطوبت رسانی به پوست و بازسازی سلول‌های پوستی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این کرم پودر برای انواع پوست‌ها مناسب است با این توضیح که افراد باپوست خشک قبل از استفاده بهتر است که مقداری مرطوب‌کننده استفاده کنند. با توجه به کیفیت و ویژگی‌هایی که این برند دارد کرم پودر اتارلوکس جز مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب دسته‌بندی می‌شود.

سخن پایانی

اگر به دنبال مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسبید، در نظر داشته باشید که این موضوع شما رابه سمت کرم پودرهای بی‌کیفیت سوق ندهد. انتخاب نوع کرم پودر به این دلیل حائز اهمیت است که به‌صورت روزانه و مداوم در حال استفاده از این محصول هستید و این باعث تأثیرگذاری مستقیم آن بر روی پوست شما خواهد شد. با انجام تحقیق و مطالعه تلاش کنید که با یک انتخاب معقول و به‌صرفه از عوارض جانبی ناشی از استفاده کرم پودر جلوگیری کنید و اثرات مستقیم و غیرمستقیم آن را بر روی پوست خود کاهش دهید.

سعی کنید کرم پودرهایی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه به پوست شما ظاهری طبیعی می‌بخشند، اجازه تنفس و تعریق را به پوستتان بدهند و برای پوستتان مضر نباشند.

پست قبلی

بهترین کرم پودرهای خارجی

پست بعدی

10 مورد از بهترین آبرسان‌های ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها