ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

10 مورد از بهترین آبرسان‌های ایرانی

بهترین آب رسان های ایرانی

احتمالاً بارها توسط دوستان، خانواده، متخصصین پوست یا بسیاری از تبلیغات محصولات مراقبت از پوست به شما توصیه شده است که پوست خود را مرطوب کنید و آبرسانی به آن را تقویت کنید؛ اما ممکن است تعجب کنید که چرا آبرسان‌ها اینقدر مهم هستند و کنجکاو باشید که بهترین آبرسان‌های ایرانی کدام اند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مواد بهداشتی و مراقبت از پوست می‌توانید با داروچه در ارتباط باشید.

عملکرد آبرسان‌ها چگونه است؟

عملکرد اصلی مرطوب کننده‌ها این است که به درمان پوست خشک شما کمک می‌کند و از خشک شدن مجدد آن جلوگیری می‌کند. مرطوب کننده‌ها یا آبرسان‌ها این کار را با نگه داشتن آب در لایه شاخی پوست، خارجی‌ترین لایه پوست انجام می‌دهند. اما آنها تاثیرات دیگری نیز دارند؛ بهترین آبرسان‌های ایرانی می‌توانند به محافظت از پوست شما در برابر شرایط محیطی کمک کنند؛ استفاده از بهترین آبرسان طبیعی پوست مانعی بر روی پوست شما ایجاد می‌کند که از نفوذ چپربی‌ها و عناضر مضر بیرونی، از ایجاد خشکی یا تحریک پوست جلوگیری می‌کند.

برندهای مختلفی در آبرسان‌های ایرانی دیده می‌شود اما اینکه بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی کدام است نیاز به بررسی دارد. آبرسان‌های متعددی در بازار وجود دارد که برای درمان انواع مختلف پوست از جمله پوست‌های معمولی، خشک، چرب و حساس تولید شده‌اند. افرادی که پوست معمولی دارند به آبرسان سبکی نیاز دارند که حاوی روغن‌های طبیعی باشد، در حالی که افراد با پوست خشک ممکن است به لوسیون‌های سنگین‌تر همراه آبرسان‌ها برای حفظ رطوبت نیاز داشته باشند.

برای کسانی که پوست چرب دارند، مرطوب کننده‌های بدون چربی و غیر کومدوژنیک وجود دارند که منافذ را مسدود نمی‌کنند.  افرادی که پوست حساسی دارند نیز باید به دنبال مرطوب کننده‌هایی باشند که بدون عطر و حاوی مواد شیمایی کمی باشند. با این حال، از مرطوب کردن صورت خود با لوسیونی که روی بدن خود استفاده می‌کنید اجتناب کنید چرا که سبب ایجاد جوش بر روی صور می‌شود و صبر کنید تا بهترین آبرسان‌های ایرانی را معرفی کنیم.

ترکیبات بهترین آبرسان‌های ایرانی چگونه است و برای چه افرادی مناسب است؟

بهترین آبرسان‌ های پوست ایرانی را می‌توان به سه دسته مرطوب کننده‌ها، نرم کننده‌ها و نگهدارنده‌ها تقسیم کرد. مرطوب کننده‌ها مانند اوره، گلیسیرین و آلفا هیدروکسی اسیدها به جذب رطوبت هوا و حفظ آن در پوست کمک می‌کنند؛ نرم‌کننده‌هایی مانند لانولین، روغن معدنی و پترولاتوم به پر کردن فضاهای بین سلول‌های پوست، روان‌سازی و صاف کردن پوست کمک می‌کنند؛ نگهدارنده‌ها به جلوگیری از رشد باکتری‌ها در مرطوب کننده‌ها کمک می‌کنند. در سایر موادی آبرسان و… که در گروه مرطوب‌ کننده‌ها به شمار می‌روند، ممکن است حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، عصاره‌های گیاهی و عطرها باشند.

بخش نرم کننده آبرسان‌ها را می‌تواند بر پایه روغن یا آب دانست. نرم‌کننده‌های مبتنی بر روغن سنگین‌تر هستند و ممکن است بر روی پوست شما باقی بمانند، بنابراین برای افرادی که پوست خشکی دارند و به مرطوب‌سازی شدید نیاز دارند، بهترین هستند. از سوی دیگر، نرم‌کننده‌های مبتنی بر آب سبک‌تر و کمتر چرب هستند، که آنها را برای افرادی با پوست‌های معمولی، چرب یا مستعد آکنه ایده‌آل می‌کند.

بهترین آبرسان‌های ایرانی کدام‌اند؟

در ادامه بهترین آبرسان‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم تا با آنها آشنا شده و بتوانید از آنها استفاده کنید.

کرم آبرسان وچه پوست خشک و معمولی حجم 60 میلی لیتر

در کرم آبرسان پوست وچه که برای پوست‌های خشک تهیه شده، آبرسانی به صورت عمقی و با بکارگیری هیالورونیک اسید انجام می‌شود. در این کرم که حاوی نرم کننده است به کمک کره دانه دانه گل کاملینا و اکتیو روعنی گیاه اینکا اینچی، به بازسازی پوست خشک شما و کاهش التهاب آن کمک بسزایی می‌کند. نکته جالب‌تر اینکه در این کرم با حضور پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، به پوستی از جنس ابریشم دست پیدا می‌کنید.

کرم آبرسان پوست چرب وچه

کرم آبرسان پوست چرب وچه-داروچه

کرم آبرسان پوست چرب وچه با ویژگی‌های برجسته خود، به طور مؤثر از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند و به عمق پوست نفوذ کرده و آن را به خوبی آبرسانی می‌کند. این کرم فاقد سیلیکون و پارابن است، بنابراین برای پوست‌های حساس و مستعد تحریک مناسب است. علاوه بر این، کرم آبرسان وچه به خوبی می‌تواند چربی اضافی پوست را کنترل کرده و به حفظ تعادل رطوبت و چربی پوست کمک کند، نتیجه‌ای که منجر به پوستی نرم و شاداب می‌شود.

کرم آبرسان پوست چرب وچه

قیمت اصلی 328,000 تومان بود.قیمت فعلی 245,000 تومان است.

کرم آبرسان پوست خشک و حساس راکوتن

کرم آبرسان راکوتن پوست خشک -داروچه
کرم آبرسان راکوتن پوست خشک -داروچه

کرم آبرسان پوست خشک و حساس راکوتن با بهره‌گیری از ترکیباتی مانند سدیم هیالورونات و عصاره آلوئه‌ورا، رطوبت عمیقی به پوست می‌بخشد و به حفظ شادابی و طراوت آن کمک می‌کند. این محصول همچنین دارای خاصیت پری‌بیوتیک است که به تعادل باکتری‌های مفید سطح پوست کمک کرده و از بروز مشکلاتی مانند آکنه و خشکی جلوگیری می‌کند. بافت سبک و زودجذب این کرم نیز باعث افزایش محبوبیت آن شده است. برای استفاده، کافیست هر روز صبح و شب مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

کرم آبرسان پوست خشک و حساس راکوتن

قیمت اصلی 197,300 تومان بود.قیمت فعلی 178,000 تومان است.

کرم آبرسان پوست چرب و مختلط راکوتن حجم 50 میلی لیتر

بهترین آبرسان‌های ایرانی

کرم آبرسان راکوتن که مناسب برای پوست چرب طراحی شده ساختاری بسیار سبک داشته و بدون ایجاد چربی اضافی بر روی پوست، کار آبرسانی را انجام می‌دهد. این کرم قابلیت جذب سریع را داشته و در کنار اینکه حاوی پروبیوتیک است، ساختاری فاقد چربی دارد و به عنوان یک آبرسان قوی و عمیق بر روی پوست شناخته می‌شود. اما اینها پایان ویژگی‌های این کرم نیست و کرم راکوتن یک التیام بخش و تسکین دهنده پوست بسیار مناسب بوده که دارای متعادل کنند ph پوست است.

کرم آبرسان پوست چرب و مختلط راکوتن 50 میل

قیمت اصلی 197,300 تومان بود.قیمت فعلی 178,000 تومان است.

کرم آبرسان یوزیدر مناسب پوست چرب 50 میلی لیتر

کرم آبرسان یوزیدر مناسب پوست چرب 50 میلی لیتر
کرم آبرسان یوزیدر مناسب پوست چرب 50 میلی لیتر-داروچه

کرم آبرسان یوزیدر با آبرسانی عمیق به پوست، به محافظت از آن در برابر آلودگی‌های محیطی کمک می‌کند. این کرم فاقد سیلیکون و پارابن بوده و به لطف فرمولاسیون خاص خود، علاوه بر حفظ رطوبت، به کنترل چربی پوست نیز می‌پردازد و باعث می‌شود پوست نرم، شاداب و متعادل باقی بماند.

کرم آبرسان یوزیدر مناسب پوست چرب 50 میلی لیتر

قیمت اصلی 326,800 تومان بود.قیمت فعلی 245,000 تومان است.

کرم آبرسان لافارر برای پوست نرمال و مختلط

کرم آبرسان لافارر برای پوست نرمال و مختلط

کرم آبرسان لافار یک مرطوب کننده عمقی برای پوست به حساب می‌آید و مناسب برای پوست‌های نرمال می‌باشد. این کرم دارای ساختاری سبک است و سبب نرمی و لطافت پوست شما شده، کار محافطت از پوست را به خوبی انجام می‌دهد و مهم‌ترین نکته، سبب کند شدن روند پیری پوست شده و پوستی با طراوت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کرم بر خلاف برخی کرم‌های غیر استاندارد، هیچ‌ حساسیت‌زایی نداشته و دارای عصاره‌های بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا، روغن بادام و روغن زیتون است که در جایگاه یکی از بهترین آبرسان‌ها شناخته می‌شود.

کرم آبرسان لافارر برای پوست نرمال و مختلط

قیمت اصلی 219,800 تومان بود.قیمت فعلی 170,000 تومان است.

کرم آبرسان مناسب پوست آکنه ای ژنوبایوتیک

کرم آبرسان پوست آکنه‌ای ژنوبایوتیک با ترکیب اوره، مرطوب‌کنندگی بالایی داشته و به تعادل چربی و آب پوست کمک می‌کند. عصاره بنفشه سه رنگ در این کرم، رطوبت‌رسانی عمیق به لایه‌های اپیدرم و درم را فراهم کرده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این کرم همچنین دارای خواص ضد میکروبی، ضد آکنه و ضد التهابی است و با خاصیت آنتی‌اکسیدانی، از پوست در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

کرم آبرسان واتر بانک ویتامین ای EIN

کرم آبرسان واتر بانک ویتامین ای EIN-داروچه
کرم آبرسان واتر بانک ویتامین ای EIN-داروچه

کرم آبرسان ویتامین E از برند EIN به عنوان یکی از بهترین آبرسان‌های ایرانی، با داشتن ویتامین E به طور مؤثر پوست دست و بدن را نرم و مرطوب می‌کند. این کرم فاقد پارابن است و با فرمولاسیون ملایم خود به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک می‌کند، بنابراین برای استفاده روزانه گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان روز دلانو

کرم مرطوب کننده و آبرسان روز دلانو

کرم آبرسان روز دلانو با پیشروی در روند بازسازی سلول‌ها سبب بهبود این مورد شده و سطح پوست شما را نرم و صاف می‌کند که تاییدی بر ترمیم بافت پوست شما توسط این کرم است. این محصول مناسب برای پوست‌های نرمال و خشک است و در ساختار خود دارای مواردی است که مناسب برای مقابله با اشعه‌های مضر خورشید می‌شود. این کرم از آزادسازی برخی آنزیم‌ها جلوگیری می‌کند و روند پیری پوست را کند می‌کند؛ در کنار این موارد، این کرم سبب کاهش التهاب نیز می‌شود.

  • کرم آبرسان پوست خشک ژیناژن
کرم آبرسان پوست خشک ژیناژن

اگر به دنبال آبرسان ارزان ایرانی هستید که در عی حال کیفیت بالایی را ارائه دهد، کرم آبرسان ژیناژن بهترین گزینه است. این کرم مناسب برای استفاده روزانه بوده و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند؛  این محصول مناسب برای پوست خشک است که بر روی دست و صورت استفاده می‌شود و حفاظت مناسبی از چوست شما ارائه می‌دهد. ترکیباتی که در این کرم وجود دارد سبب شده تا باعث کاهش التهابات پوستی، خارش و قرمزی پوست شده و کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد.

در این مقاله به بهترین آبرسان‌های ایرانی اشاره شد و بررسی شد که آبرسان چه فوایدی دارد؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در داروچه تماس بگیرید تا راهنمایی‌های بیشتر را انجام دهند.

پست قبلی

مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب

پست بعدی

تشخیص پوست چرب و مراقبت صحیح از آن

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها