ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

بهترین ضد آفتاب پوست خشک

بهترین ضد آفتاپ پوست خشک

همه افرادی که به پوست خود اهمیت می‌دهند به دنبال این هستند که پوستی سالم و در عین‌حال درخشان داشته باشند؛ به همین منظور سعی می‌کنند تا از ضد آفتاب برای پوست های خشک استفاده کنند؛ اما در ابتدا به دنبال برترین کرم‌ های ضد آفتاب پوست خشک می‌گردند و در میان محصولات زیادی که وجود دارد به بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک که از ابتدا مدنظرشان بود می‌رسند.

کرم ضد آفتاب انواع مختلفی دارد و می‌توان آن‌را به‌عنوان معجزه اصلی بر روی پوست دانست؛ اما شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که ضد آفتاب برای پوست های خشک چگونه می‌تواند مثل یک معجزه عمل کند؟

برترین کرم های ضد آفتاب برای پوست خشک با استعمال خارجی چند نکته مثبت بر روی پوست شما اعمال خواهد کرد؛ کرم ضد آفتاب باعث آبرسانی مناسب به پوست شده و با پیشگیری از تشدید خشکی پوست سبب می‌شود تا با این روش از پیری زودرس پوست جلوگیری کرد؛ در عین حال چین و چروک‌های موجود را از بین می‌برد و از ایجاد چروک‌های دیگر و تیرگی بر روی پوست شما جلوگیری می‌کند. اما در ادامه بهتری ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار و انواع آن را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک کدام است؟

برترین کرم های ضد آفتاب پوست خشک به‌عنوان یک محصول موضعی به شمار می‌روند که سبب محافظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی شده و در عین‌حال از شکل‌گیری سرطان پوست پیشگیری می‌کند. لازم به ذکر است که کرم‌های ضد آفتاب در انواع مختلفی مانند لوسیون، اسپری، ژل و… ساخته ‌شده و در بازار عرضه می‌شوند.

اما استفاده از کرم ضد آفتاب می‌تواند به دلایل مختلفی اجباری باشد. برخی از دلایل رو در بخش‌های قبلی مقاله بررسی کردیم و در ادامه بیشتر به این بخث می‌پردازیم. کرم ضد آفتاب برخلاف اسمی که دارد محدود به استفاده در هوای آفتابی نیست و باید در هوای ابری و حتی بارانی هم از این کرم استفاده کنید چراکه سوختگی پوست ناشی از آفتاب در هر شرایط جوی رخ می‌دهد؛ تا زمانی که خورشید در آسمان است شما ملزم به استفاده از این کرم هستید تا با محافظت از پوست خود در برابر عواقبی مانند سرطان پوست در امان بمانید.

نکته دیگر نقش کرم ضد آفتاب در جلوگیری از پیری زودرس است. شمایی که بر روی پوست خود چروکی می‌بینید یا دچار خشکی پوست هستید؛ با استفادده از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک می‌توانید آن را کاهش داده و افرادی که چروکی روی صورتشان ندارند، می‌توانند با این کرم از پیری زودرس و چروک پوستی جلوگیری کنند؛ زیرا آفتاب نقش پررنگی در پیری و چروک پوست دارد.

پوست‌های خشک به نسبت پوست‌های معمولی دارای حساسیت و آسیب‌پذیری بیشتری هستند و همین موضوع باعث می‌شود که نیاز به حفاظت آن‌ها نیز افزایش یابد. بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار ملزوم به داشتن خواص زدپیری است. در نتیجه باید در ساختار خود از آنتی‌اکسیدان بهره ببرند؛ همچنین باید ترکیباتی مناسب برای ضدالتهاب و سرخ نشدن پوست داشته باشند تا پوست شما را به خوبی بهبود ببخشد. در کنار ای موارد، به منظور حفاظت از پوست در برابر خشکی، باید در ساختار کرم‌های ضد آفتاب از امولسیون‌ها و پپتیدها استفاده شده باشد تا سبب از بین رفتن چروک‌ها و مرطوب‌کنندگی پوست شوند.

ضد آفتاب بدون رنگ برای پوست خشک

این نوع از ضد آفتاب‌ها که طرفداران زیادی را نیز به دنبال دارند هیچ رنگی ندارند و اصطلاحاً بی‌رنگ هستند؛ SPF این نوع از کرم‌ها متفاوت است؛ هرچقدر عدد SPF تعیین شده بالاتر باشد مقدار محافظت از پوست شما نیز بیشتر خواهد شد. در ادامه برخی از بهترین ضد آفتاب‌های بدون رنگ برای پوست خشک را معرفی خواهیم کرد.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ وچه پوست خشک و معمولی

خرید کرم ضد آفتاب بدون رنگ وچه پوست خشک و معمولی

قیمت اصلی 448,000 تومان بود.قیمت فعلی 310,000 تومان است.
کرم ضد آفتاب بدون رنگ وچه پوست خشک و معمولی

شرکت وچه تولیدکننده محصولات بهداشتی و کرم‌های ضد آفتاب است که همراه با متخصصان فرانسوی توانسته کرم‌های ضد آفتاب پوست خشک را نیز به بازار عرضه کند. این ضد آفتاب می‌تواند از پوست دربرابر اشعه مضر خورشید محافظت کند و در عین‌حال از التهاب، سوختگی و پیری زودرس نیز جلوگیری کند؛ کرم ضد آفتاب وچه فاقد پارابن، سیلیکون و مواد معدنی و مناسب برای پوست خشک است.

کرم ضد آفتاب سینره بدون رنگ

ضد آفتاب پپوست خشک

این محصول با حساسیت بسیاری تولید شده و ساختار بسیار سبکی دارد. جالب است بدانید که به دلیل فرمولاسیون خاص این محصول، سبب می‌شود تا بعد از خشک شدن پوست ظاهری غیر چرب بر روی خود ایجاد کند. ضد آفتاب سنیره با ایجاد سپری مناسب از پوست شما در برابر خطرات محافظت می‌کند.

کرم ضدآفتاب سینره spf 60 بی رنگ مناسب انواع پوست

قیمت اصلی 350,000 تومان بود.قیمت فعلی 236,000 تومان است.

کرم ضد افتاب سانیلیا بی رنگ درمال فوکوس

کرم ضد افتاب سانیلیا بی رنگ درمال فوکوس

این کرم مناسب برای پوست خشک است و محافظت بسیار بالایی در برابر اشعه‌های مظر خورشید دارد. از ویژگی‌های مهم کرم سانیلیا می‌توان به مقاومت آن در برابر تعریق و رطوبت اشاره کرد. در ساختار کرم بدون رنگ سانیلیا درمال فوکوس خواص آنتی اکسیدان به کار رفته که باعث جلوگیری از پیری پوست شده و چین و چروک‌های صورت را نیز از بین می‌برد.

ضد آفتاب رنگی پوست خشک

ضد آفتاب های رنگی همانطور که از نام‌شان پیداست، رنگ‌های متفاوتی دارند. درکنار این ویژگی که دارای رنگدانه هستند، لایه محافظتی مناسبی را روی پوست شما ایجاد می‌کنند تا نقش سپری در برابر اشعه فرابنفش را ایفا کنند. در ادامه به معرفی تعدادی از برترین ضد آفتاب‌های رنگی پوست خشک خواهیم پرداخت.

کرم ضد آفتاب رنگی وچه پوست خشک

کرم ضد آفتاب رنگی وچه پوست خشک

وچه اینبار در عرصه ضد آفتاب‌های رنگی نیز فعالیت کرده و یکی از پرفروش‌ترین محصولات را روانه بازار کرده است. این محصول دارای فرمولاسیون سبک همراه با پوشش یکنواخت روی پوست بوده و خشکی پوست شما را کاهش می‌دهد؛ همچنین محافظی مناسب در برابر اشعه‌های فرابنفش بوده و باعث جلوگیری از سوختگی ناشی از آفتاب می‌شود.

کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب پوست خشک با رنگ بژ طبیعی

کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب پوست خشک با رنگ بژ طبیعی

کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن دارای ویتامین‌های E و B5 است که با رطوبت‌رسانی مناسب به پوست، سبب حفاظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد می‌شود. این ضد آفتاب در سه رنگ برای پوست‌های خشک موجود است که به راحتی پس از مصرف جذب پوست شده و پوستی شاداب را تحویل شما می‌دهد.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافار مخصوص پوست خشک

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافار مخصوص پوست خشک

این کرم ویژه افراد دارای پوست خشک با قدرت حفاظت بالا در برابر تمام موج‌های مضر خورشید است و سبب پیشگیری و رفع لک‌های پوستی می‌شود. ضد آفتاب رنگی لافار رطوبت‌رسانی پوست را به خوبی انجام می‌دهد و علائم خشکی را به سرعت از بین می‌رود. همچنین این محصول مقاوم در برابر تعریق بوده و ضد حساسیت و قرمزی پوست است.

جمع‌بندی

در این مطالب که از ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب برای پوست‌های خشک نام برده شد، انتظار می‌رود که کمک بسزایی در ارتقای سلامت پوست شما کرده باشد. در این مقاله از برخی کرم‌های مرتبط نام برده شد و همچنین می‌توانید برای خرید محصولات بهداشتی و برترین کرم‌ های ضد آفتاب پوست خشک به وبسایت داروچه سر بزنید و با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پست قبلی

تشخیص پوست چرب و مراقبت صحیح از آن

پست بعدی

بهترین مرطوب کننده‌ پوست چرب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها