ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

بهترین پنکک برای پوست چرب

افراد دارای پوست چرب، به‌شدت مستعد جوش‌های پوستی و آکنه هستند؛ بنابراین اغلب به دنبال محصولاتی می‌گردند که علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری، به‌سلامت پوست آن‌ها نیز کمک کند. براق بودن پوست، منافذی بزرگ‌تر از حد طبیعی و چربی بیش از اندازه پوست حتی بعد از شستشو، از ویژگی‌های بارز پوست‌های چرب است.

درصورتی‌که افراد بدون توجه به نوع پوست خود، محصولات آرایشی از جمله پنکک را خریداری نمایند، مسیر جریان هوا در منافذ پوستی بسته شده و باعث جوش‌زدن می‌شود. ازاین‌رو لازم است افراد در حین خرید بهترین پنکک برای پوست چرب موارد ضروری را که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، در نظر گرفته و باتوجه‌به آن‌ها اقدام به خرید کنند.

نکات ضروری در خرید پنکک

اگر پوستی چرب یا پوستی مستعد جوش و آکنه دارید و به دنبال ظاهری یک‌دست هستید، هنگام خرید پنکک، موارد زیر را در نظر بگیرید. بهترین پنکک برای پوست چرب، خصوصیاتی مانند موارد زیر را دارد:

  • چربی پوست را کنترل می‌کند
  • پوشش‌دهی بالایی دارد
  • ماندگاری آن به نسبت زیاد است
  • پوست چرب را مات می‌کند
  • اغلب به دلیل داشتن بافتی سبک، می‌توان آن را روزانه استفاده کرد
  • ظاهری طبیعی به آرایش می‌دهد
  • از جوش‌زدن یا بروز انواع لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کند

در ادامه مطلب قصد داریم بهترین پنکک برای پوست های جوش دار و پوست چرب را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین پنکک‌های ایرانی و خارجی مخصوص پوست‌های چرب و جوش‌دار

پنکک‌ها به‌عنوان تثبیت‌کننده مواد آرایشی و در آخرین مرحله به کار می‌روند تا علاوه بر تثبیت آرایش میزان ماندگاری آن را نیز بالا ببرند؛ بنابراین تاثیر به سزایی در نتیجه نهایی خواهند داشت. انتخاب رنگ پنکک متناسب با رنگ کرم‌پودر و رنگ پوست یکی دیگر از نکاتی است که باید آن را مدنظر قرار دهید. 

پنکک my شماره ۰۱ و ۰۴

پنکک my که یک محصول آرایشی ایرانی و باکیفیت است چربی‌های اضافه پوست را جذب کرده و به آرایش جلوه‌ای مات و طبیعی می‌بخشد. این پنکک ماندگاری بسیار دارد و به دلیل خاصیت پوشانندگی بالای خود می‌تواند تمام عیوب و منافذ پوستی را بپوشاند و در نهایت صورت را یک‌دست نشان دهد.

این پنکک برای پوست چرب با قیمت مناسب در تمامی بازارهای ایران یافت می‌شود و شماره ۰۱ آن رنگی روشن دارد.

پنکک شماره ۰۴ my در دو نوع مرطوب و خشک در بازار موجود هستند. با وجود این که این شماره نسبت به شماره ۰۱ کمی تیره‌تر بوده؛ اما همچنان مناسب پوست‌های روشن است. این محصول آرایشی خاصیتی ضد آب دارد که مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوایی بوده، همچنین بافتی نرم و جلوه‌ای براق نیز دارد.

 ماندگاری و پوشانندگی بالای آن، یکی دیگر از ویژگی این پنکک به شمار می‌رود. ماهیت ترمیم‌کنندگی پنکک مای موجب برتری آن نسبت به رقبای خود شده است.

پنکک Callista مدل Smooth

پنکک کالیستا برای پوست چرب از نمونه پنکک‌های ایرانی است که با کیفیت بسیار بالای خود رطوبت پوست را حفظ کرده، جلوه‌ای مخملی، یکدست و طبیعی دارد و چربی پوست را نیز کنترل می‌کند. افزون بر آن بافت سبک و میزان پوشانندگی بالای آن تمام نقص و عیب‌های چهره را می‌پوشاند.

پنکک Bobbi Brown

پنکک bobbi brown نمونه دیگری از انواع بهترین پنکک برای پوست چرب محسوب می‌شود که افزون بر بافت سبک و نرم خود، جلوه‌ای طبیعی، یک‌دست، ماندگاری طولانی‌مدت و بدون ماسیدگی به آرایش می‌دهد. Spf یا همان خاصیت ضدآفتاب دارد که با وجود مقدار کم آن، بااین‌حال از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

پنکک SCHON مدل Precious

این پنکک بافتی فشرده و نرم، خاصیت پوشش‌دهی بالا، تثبیت‌کننده و ماندگاری بسیار زیادی دارد و از جمله بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب به‌حساب می‌آید. پنکک شون علاوه بر پوست چرب، برای پوست‌های خشک نیز قابل‌استفاده است با این تفاوت که برای کاوری بهتر در پوست‌های خشک، باید از یک مرطوب‌کننده استفاده کرد؛ ولی در پوست‌های چرب، این پنکک را می‌توان به‌تنهایی بر روی مرطوب‌کننده، ضدآفتاب یا پرایمر به کار برد.

مدل Precious پنکک شون پوست را مات، مخملی، صاف و یکدست می‌کند و به دلیل داشتن همین ویژگی تمامی جوش و لکه‌های پوستی را می‌پوشاند. همچنین دارای ۶ تونالیته رنگی با ته‌مایه زرد و هلویی یا صورتی است و هرچه شماره‌های آن بالاتر می‌رود، تیره‌تر نیز می‌شود.

پنکک پودری Laura  مدل Mercier

همان گونه که از نام این محصول معلوم است، پنکک لائورا یک پنکک پودری بوده و قابلیت مات‌کنندگی پوست، ماندگاری به مدت طولانی و کنترل سطح چربی پوست را دارد. همچنین پنکک لائورا مدل mercier بهترین پنکک برای پوست های جوش دار به شمار می‌آید.

پنکک L’Oreal مدل INFAILLIBLE

اگر به دنبال بهترین مارک پنکک برای پوست چرب هستید، پنکک لورآل مدل infaillible می‌تواند یکی از انتخاب‌های کاملا مناسبی باشد؛ زیرا نه‌تنها بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش دار است؛ بلکه برای پوست‌های معمولی نیز کاربرد دارد.

از دیگر ویژگی‌های این پنکک می‌توان به قدرت پوشانندگی بالا، قابلیت استفاده به شکل مرطوب و خشک، بافتی نرم و سبک، جذب و کنترل چربی اضافه پوست با ماندگاری ۲۴ ساعته آن اشاره کرد.

پنکک Maybelline مدل fit me

یکی دیگر از نمونه‌های بهترین پنکک برای پوست های جوش دار، پنکک میبلین مدل fit me است که نه‌تنها بافت سبک و ظاهری طبیعی دارد؛ بلکه به طور هم‌زمان چربی پوست را کنترل کرده و اثری درخشان و براق نیز به آن می‌بخشد.

پوشش‌دهی فوق‌العاده این پنکک تمام نقص و ناهمواری‌های صورت را می‌پوشاند و از آن جایی که بدون روغن و موم است حساسیتی نیز به وجود نمی‌آورد.

پنکک Arcancil مدل cover match

پنکک آرکانسیل را می‌توان به‌راحتی در هوای گرم استفاده کرد؛ زیرا ماندگاری به نسبت مناسبی داشته و یک‌لایه محافظتی در مقابل تابش خورشید به‌حساب می‌آید. مدل cover match پنکک arcancil بهترین پنکک برای پوست چرب تلقی می‌شود که بافت نرم و سبکی هم دارد.

ازآن‌گذشته پوشش و جلوه یکدست، مخملی و مات آن، همواره در پی جلب رضایت مشتریان و خریداران خود بوده است.

پنکک Joelle مدل super long lasting

در معرفی یکی دیگر از انواع بهترین پنکک برای پوست های جوش دار می‌توان به پنکک joelle، مدل super long lasting اشاره کرد که با داشتن عصاره چای سبز، پوست را پاک‌سازی و از ملتهب شدن آن جلوگیری می‌کند. پوشش‌دهی و ماندگاری بالا، بافت مخملی و نرم آن و خاصیت ضد آب این پنکک از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده برند joelle  است.

پنکک Doucce مدل mineral

این برند آرایشی دارای ماندگاری بالا و قابل‌مصرف به دو شکل مرطوب و خشک است. داشتن اکسید آهن پنکک‌های doucce موجب طراوت و شادابی پوست می‌شود و در مجموع از نمونه پنکک‌های محبوب و پرطرف‌دار در بین میکاپ آرتیست‌ها و افراد معمولی تلقی می‌شود.

پنکک Clinique مدل Stay-Matte Sheer

برند Clinique یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برند در دنیای محصولات آرایشی است که مدل پنکک Stay-Matte Sheer آن یکی دیگر از نمونه­های بهترین پنکک برای پوست های جوش دار به شمار می‌آید که فاقد مواد روغنی و چربی بوده و بافتی سبک و نرم دارد.

به‌علاوه از جوش­زدن و ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند. ماندگاری زیاد و پوشانندگی بالای این پنکک، باعث شده تا یکی از بهترین گزینه‌ها در طی سالیان طولانی باشد. همچنین پنکک کلینیک بدون ایجاد براقی بر روی پوست و داشتن جلوه‌ای مات، آرایش نهایی را کاملا طبیعی نشان می‌دهد.

پنکک Flormar

آخرین محصولی که در این لیست به معرفی آن می‌پردازیم، پنکک‌های فلورمار است که به نوبه خود از انواع بهترین پنکک برای پوست چرب به‌حساب می‌آید. برند flormar پنکک‌های خود را در تونالیته‌های رنگی متنوعی تولید و روانه بازار می‌کند که باعث شده با تمامی رنگ‌های پوستی سازگار باشد.

همچنین ویژگی دیگر این پنکک، مقاومت در برابر تعریق و آب، ماندگاری طولانی‌مدت و پوشش‌دهی بالای آن است.

سخن آخر

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم کاربرد پنکک‌ها در روند آرایش، یک تثبیت‌کننده بوده و در آخرین مرحله مورداستفاده قرار می‌گیرد. هرچند که بعضی از انواع برندهای پنکک که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند، می‌توان آن‌ها را به‌تنهایی روی پرایمر یا ضدآفتاب استفاده کرد.

در مجموع انواع پنکک‌هایی که معرفی کردیم از بهترین نمونه‌های موجود در بازار ایران و جهان بوده و با یکدیگر تفاوت قیمت دارند.

اما در فروشگاه اینترنتی داروچه  پنکک‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، مطابق با جنس و رنگ پوست شما وجود دارند. می‌توانید برای خرید به سایت داروچه مراجعه کرده و یکی از بهترین خریدهای خود را تجربه کنید.

پست قبلی

بهترین رژ لب مایع ایرانی

پست بعدی

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها