ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

نام تجاری: بی ام اس

کرم مرطوب کننده جوجوبا بی ام اس 200 میلی‌ لیتر

159,000 تومان

مشخصات کرم مرطوب کننده جوجوبا بی ام اس 200 میلی‌ لیتر :

  • آب‌رسان و مرطوب‌کننده‌ی‌ پوست صورت و دست
  • حاوی روغن جوجوبا و امگا۶
  • مغذی و دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی
  • محافظت از پوست و کمک به بازسازی آن
  • بهبود بافت و افزایش نرمی، شادابی ‌و لطافت پوست

 

6 عدد در انبار

0 نفر در حال مشاهده محصول هستند!
شناسه محصول: 3050173 دسته: ,
اشتراک گذاری:

کرم مرطوب کننده جوجوبا بی ام اس 200 میلی‌ لیتر
همان‌گونه که از عنوانش پیداست، دربردارنده‌ی روغن جوجوبا و دیگر ترکیبات اثربخشی است که در کمک به افزایش‌ آب‌رسانی و رطوبت‌رسانی پوست کاربرد دارد و قابل استفاده بر روی پوست صورت و دست می‌باشد.

پوست بزرگ‌ترین اندام بدن انسان است و بیرونی‌ترین و اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل آسیب‌رسان و هر چیزی که با آن تماس پیدا می‌کنیم با روبرو می‌شویم محافظت می‌کند. همچنین پوست نشان‌گر بسیار خوبی از سلامت درونی بدن ما است. در طبقه‌بندی مراقبت روزانه از پوست بخسب وجود دارد که برای انواع پوست لازم است و آن حفظ رطوبت پوست می‌باشد که چنانچه در آب‌رسانی و رطوبت‌رسانی آن کوتاهی شود، ممکن است به خشکی پوست بیانجامد که خود پیامدها و عوارض گوناگونی را به دنبال خواهد داشت. عواملی به باعث آسیب به پوست و خشکی آن می‌شوند معمولا افزایش‌ سن، رادیکال‌های آزاد، آلاینده‌ها، نور خورشید، شرایط آب و هوایی و … هستند.

کرم مرطوب کننده جوجوبا بی ام اس 200 میلی‌ لیتر BMS Jojoba Oil Omega-6 Moisturizing Cream؛ حاوی روغن جوجوبا و امگا۶ می‌باشد که هم آب‌رسان و مرطوب‌کننده‌ی‌ پوست صورت و دست است و هم مغذی و دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که به محافظت از پوست و کمک به بازسازی آن می‌پردازد و در بهبود بافت و افزایش نرمی، شادابی ‌و لطافت پوست اثر‌گذار خواهد بود.

روغن جوجوبا موجود در کرم مرطوب کننده جوجوبا بی ام اس 200 میلی‌ لیتر :
روغن جوجوبا روغنی ملایم است که می توانید مستقیماً روی پوست خود بمالید و فواید سلامتی متعددی از جمله؛ مرطوب کردن پوست را در برنامه‌ی خود دارد و به عنوان یک آنتی‌اکسیدان می‌توان از مزایای آن بهره‌مند شد. روغن جوجوبا یک عنصر مرطوب کننده منبع مورد اعتماد است. این بدان معنی است که برای جذب آب به لایه‌‌ی بالایی پوست عمل می‌کند و در هیدراته نگه داشتن پوست اثر‌گذار است که می‌تواند به جلوگیری از عفونت‌های باکتریایی و جوش کمک کند

وزن 300 گرم
حجم

200ml

مناسب برای

پوست خشک

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده جوجوبا بی ام اس 200 میلی‌ لیتر”

نماد ها

کرم مرطوب کننده جوجوبا بی ام اس 200 میلی‌ لیتر

کرم مرطوب کننده جوجوبا بی ام اس 200 میلی‌ لیتر

159,000 تومان

6 عدد در انبار