ارسـال رایـگان خرید بالای 1 میلیون تومان

ارسـال رایـگان خرید بالای 1 میلیون تومان

نام تجاری: بیول

فوم اصلاح خنک کننده آقایان بیول

159,500 تومان

  • کمک به اصلاح نرم و روان پوست
  • جلوگیری از ایجاد التهاب و تورم
  • نرم کردن و مرطوب کردن پوست پس از اصلاح

3 عدد در انبار

0 نفر در حال مشاهده محصول هستند!
شناسه محصول: 3050305 دسته: ,
اشتراک گذاری:

فوم اصلاح خنک کننده آقایان بیول مناسب انواع پوست می باشد که از خاصیت خنک کنندگی نیز بهره می برد. فوم بیول به شما کمک می کند که اصلاحی آسان تر و پوستی نرم تر داشته باشید. این فوم فاقد پارافین، سولفات و پارابن می باشد.

کمک به اصلاح نرم و روان پوست :
این یک کار نظافتی روزانه برای داشتن ظاهری آراسته و مرتب برای مردان است. پس داشتن فوم اصلاح خوب می‌تواند آنها را به اصلاح ریش‌های صورت خود و داشتن ظاهری آراسته و مرتب ترغیب کند. به هر حال ریش هم مانند همه موهای زائد بدن منبعی برای جذب آلودگی‌ و کثیفی است که اگر هر روز اصلاح نشود می‌تواند به پوست آسیب برساند.

جلوگیری از ایجاد التهاب و تورم :
برای افرادی که پوستی حساس و خشک و حتی پوستی نرمال و معمولی دارند اصلاح راحت صورت می‌تواند یک آرزو باشد. چرا که اگر پوستی ملتهب و متورم بخاطر نوع پوست خود دارند اصلاح کردن صورت می‌تواند تبدیل به تجربه‌ای ناخوشایند شود. برای این افراد فوم اصلاح ضد التهاب توصیه می‌شود.

نرم کردن و مرطوب کردن پوست پس از اصلاح :
این فوم نه تنها می‌تواند التهابات و تورم این نوع پوست‌ها را التیام بخشد بلکه می‌تواند به عنوان یک فوم اصلاح آبرسان هم عمل کند. آبرسانی به لایه شاخی پوست کمک می‌کند تا آن پوست بیشتر مرطوب بماند. وقتی مدت ماندگاری رطوبت پوست افزایش یابد آن پوست دیرتر دچار خشکی و شکنندگی شده و روند پیری و فرسودگی آن کندتر می‌شود.

ترکیبات فوم اصلاح خنک کننده آقایان بیول

عصاره آلوئه ورا :

عصاره آلوئه ورا یکی از بهترین ترکیبات موجود در این فوم می باشد. عصاره آلوئه ورا برای پوست انسان بسیار مفید می باشد. یکی از قابلیت های اصلی عصاره آلوئه ورا تسکین پوست های حساس می باشد. زیرا معمولا پوست های حساس دچار خارش، قرمزی و التهاب می شوند. عصاره آلوئه ورا مرطوب کننده پوست بوده و باعث نرمی و لطافت پوست می شود. عصاره آلوئه ورا برای رفع ترک و همچنین کک و مک پوست بسیار مفید و کاربردی می باشد. عصاره آلوئه ورا می تواند در جوان سازی پوست تاثیر بسزایی داشته باشد.
 

عصاره نعناع:

عصاره نعناع حاوی ویتامین‌های فراوان و اسیدهای چرب بی نظیر برای سلامت پوست است. یکی از این اسیدهای چرب مفید، اسید سالیسیلیک است. اسید سالیسیلیک سلول‌های مرده پوستی را از بین می‌برد و سلول‌های زنده را جایگزین آنها می‌کند. این کار به روند جوان سازی پوست کمک بزرگی می‌کند.

 

طرز مصرف فوم اصلاح خنک کننده آقایان بیول 

پس از اینکه به خوبی قوطی فوم اصلاح را تکان دادید آن را به صورت ایستاده نگه دارید و بر روی صورت خیس خود اسپری کنید.

وزن 250 گرم
حجم

200ml

برند

مناسب برای

انواع پوست

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم اصلاح خنک کننده آقایان بیول”

نماد ها

فوم اصلاح خنک کننده آقایان بیول

159,500 تومان

3 عدد در انبار