ارسـال رایـگان خرید بالای 1 میلیون تومان

ارسـال رایـگان خرید بالای 1 میلیون تومان

نام تجاری:

مایع شوینده غیرصابونی پوست صورت چرب و دارای آکنه آردن

278,000 تومان

  • پاک کننده و لایه بردار
  • ضد آکنه
  • ترمیم کننده پوست
  • ضد التهاب
  • بازسازی کننده پوست
  • ضد باکتری

4 عدد در انبار

0 نفر در حال مشاهده محصول هستند!
شناسه محصول: 3050306 دسته: , ,
اشتراک گذاری:

مایع شوینده غیرصابونی پوست صورت چرب و دارای آکنه آردن | 150 میل

مایع شوینده غیرصابونی پوست صورت چرب و دارای آکنه آردن سبوما یک شوینده غیر صابونی است که با کاهش ترشح چربی مانع از بروز جوش و آکنه بر روی پوست صورت می‌شود.

شوینده صورت سبوما آردن مناسب پوست چرب و آکنه دار با دارا بودن سبونورمین و عصاره‌های رزماری و گریپ فروت موجب تنظیم و متعادل سازی ترشح چربی می‌شود.

افرادی که دارای پوست چرب هستند به سرعت ترشح چربی و سنگینی آن بر روی پوست را احساس می‌کنند و تمایل دارند هر چه سریع‌تر صورت خود را بشویند. با این حال شستشوی زیادی صورت با مواد غیر تخصصی می‌تواند به پوست صورت آسیب برساند. یکی از محصولات کاربردی که برای افراد دارای پوست چرب و آکنه دار مناسب است مایع شوینده غیرصابونی پوست صورت چرب و دارای آکنه آردن سبوما می‌باشد.

دیگر ویژگی ها:

این محصول حاوی شوینده‌های غیر صابونی بوده و بسیار ملایم است از این رو در کنار کاهش چربی‌های پوستی از بروز خشکی و شکننده شدن پوست جلوگیری می‌کند.

از جمله ترکیبات مهم موجود در این محصول می‌توان به سالیسیلیک اسید اشاره کرد. این محصول با کنترل میزان چربی ترشح شده، مانع از بسته شدن منافذ پوست شده که به جلوگیری از بروز آکنه کمک می‌کند.

در کنار آن یکی دیگر از مواد به کار رفته در مایع شوینده غیرصابونی پوست صورت چرب و دارای آکنه آردن سبوما گلوکونات روی است که دارای خاصیت ضد باکتری می‌باشد.

همچنین این ماده از طریق مهار آنزیم آلفاردوکتاز 5 میزان ترشح چربی پوست را تنظیم می‌کند. همچنین گلوکونات روی دارای قادر به ترمیم و بازسازی پوست می‌باشد که در رفع جای آکنه موثر است.

مایع شوینده غیرصابونی پوست صورت چرب و دارای آکنه آردن سبوما همچنین حاوی عصاره spiraea ulmaria می‌باشد. این ماده نیز با مهار آنزیم آلفا ردوکتاز 5 منجر به کاهش ترشح چربی پوست شده. همچنین عصاره spiraea ulmaria دارای خاصیت ضد میکروبی نیز می‌باشد.

 

نحوه استفاده:

مقدار کافی از محصول را روی پوست مرطوب و خیس صورت و گردن به آرامی ماساژ دهید تا کف کند. پس از 3 دقیقه پوست خود را با آب ولرم به خوبی آبکشی نمایید.

وزن 200 گرم
حجم

150ml

برند

مناسب برای

پوست دارای جوش و آکنه

عملکرد

شوینده صورت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع شوینده غیرصابونی پوست صورت چرب و دارای آکنه آردن”

نماد ها

مایع شوینده غیرصابونی پوست صورت چرب و دارای آکنه آردن

278,000 تومان

4 عدد در انبار