ارسـال رایـگان خرید بالای 1 میلیون تومان

ارسـال رایـگان خرید بالای 1 میلیون تومان

نام تجاری: اویدرم

کرم سیلیکونی مناسب پوست های آسیب دیده اویدرم

580,000 تومان

  • ترمیم زخم و بهبود پوست
  • تغذیه و بازسازی پوست آسیب دیده
  • حفظ رطوبت پوست

3 عدد در انبار

0 نفر در حال مشاهده محصول هستند!
شناسه محصول: 3050311 دسته: , ,
اشتراک گذاری:

کرم سیلیکونی مناسب پوست های آسیب دیده اویدرم برای بهبود اثرات جای زخم از ترکیبات خاصی تشکیل شده است که باعث می‌شود این محصول به عنوان یک کرم ترمیم کننده پوست بسیار مؤثر عمل کند.

این کرم شامل سیلیکون‌های خاص است که خاصیت قوی در ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست دارند. این لایه به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و از ایجاد زخم و سوختگی جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، ترکیبات آنتی‌اکسیدانی موجود در این کرم به تغذیه و بازسازی پوست آسیب دیده کمک می‌کنند و در بهبود رنگ و بافت پوست مؤثر هستند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های کرم سیلیکونی مناسب پوست های آسیب دیده اویدرم با سایر کرم‌های ترمیم کننده در ترکیبات و عملکرد آن‌هاست.

بسیاری از کرم‌های ترمیم کننده معمولاً حاوی ترکیبات شیمیایی و عطرهای مصنوعی هستند که ممکن است باعث ایجاد حساسیت یا عوارض جانبی شوند. در مقابل، کرم سیلیکونی مناسب پوست های آسیب دیده اویدرم با ترکیبات طبیعی و خالص خود، به طور مؤثر و بدون عوارض جانبی به ترمیم و بهبود پوست آسیب دیده کمک می‌کند.

همچنین، کرم سیلیکونی مناسب پوست های آسیب دیده اویدرم به خاطر خاصیت سیلیکونی خود، به خوبی بر روی پوست قرار می‌گیرد و به راحتی جذب می‌شود، در حالی که بسیاری از کرم‌های دیگر ممکن است چسبناک و سنگین باشند.

وزن 100 گرم
برند

حجم

15ml

مناسب برای

پوست آسیب دیده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم سیلیکونی مناسب پوست های آسیب دیده اویدرم”

نماد ها

کرم سیلیکونی مناسب پوست های آسیب دیده اویدرم-داروچه

کرم سیلیکونی مناسب پوست های آسیب دیده اویدرم

580,000 تومان

3 عدد در انبار