ارسـال رایـگان خرید بالای 600 هزار‌تومان

code

ارسـال رایـگان خرید بالای 800 هزارتومان

معرفی 5 محصول برای رفع خشکی مو

معرفی 5 محصول برای رفع خشکی مو

خشکی مو از رایج‌ترین آسیب‌هایی است که به مو وارد می‌شود و پیامدهایی همچون موخوره، زبری و شکنندگی را به دنبال دارد. مو از مهم‌ترین مولفه‌های زیبایی در بانوان و آقایان بوده که خشکی آن آثار منفی بر روی چهره می‌گذارد. برای رفع خشکی مو محصولات مختلفی وجود دارند که در صورت استفاده منظم می‌توانید شادابی و طراوت را به موهای خود برگردانید. در ادامه به معرفی پنج محصول برای رفع خشکی مو پرداخته شده است. با ما همراه باشید.

1. ماسک مو

خرید ماسک مو

از مهم‌ترین محصولات مراقبتی مو می‌توان ماسک مو را نام برد. برای رفع خشکی و زبری مو باید به سراغ ماسک‌هایی بروید که آبرسان هستند. چنین ماسکی دارای ترکیباتی مانند ویتامین A و E، روغن آرگان، جنسینگ، کراتین، سیلیکون و مواد تقویت‌کننده است. در واقع با خرید ماسک مو یک لایه پروتئین محافظ بر روی موهای شما ایجاد می‌شود و ساختار مو بازسازی می‌گردد. جلوگیری از شکنندگی مو و ایجاد لطافت از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هستند. علاوه بر آن پس از استفاده از ماسک مو به ضخامت موها افزوده می‌شود و از فعالیت‌های رادیکال آزاد بر مو جلوگیری می‌شود. ماسک مو انواع مختلفی دارد که از بهترین برندهای آن می‌توان به کریستال، هیر واتر، مورینگا، شون، بیول، آدرا، کاتوس، مکلین، سریتا، اویدرم، بیتروی، دیترون، بیوتی و پلی هات مومنت اشاره کرد.

2. تقویت‌کننده مو

خرید تقویت کننده مو

برای ترمیم موهای آسیب‌دیده و خشک استفاده از تقویت‌کننده مو بسیار مؤثر است. چراکه این محصول دارای خاصیت آبرسانی بوده و موها را سالم و براق می‌کند. تقویت‌کننده مو به‌خصوص در روزهای سرد سال یا در مناطق خشک بسیار مفید بوده و از شکنندگی مو جلوگیری می‌کند. خرید تقویت کننده مو نه تنها از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می‌کند؛ بلکه باعث افزایش ضخامت مو و تنظیم ترشح چربی پوست سر می‌شود. همچنین دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است و با استفاده از ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی به تقویت فولیکول مو می‌پردازد. این محصول برای احیا مو مناسب بوده و موخوره را از بین می‌برد. از بهترین برندهای تقویت‌کننده مو می‌توان به اورین، این، سریتا، شون، اس وی آی، کاندید، پرودرما، فولیکا، تگودر، اویدرم، سینره، کاتوس، فیس دوکس و… اشاره کرد.

3. لوسیون مو

خرید لوسیون مو

از دیگر محصولات مراقبتی مو می‌توان لوسیون را نام برد که با تقویت فولیکول مو از زبری و خشکی آن جلوگیری می‌کند. لوسیون باعث تغذیه مو می‌شود و برای انواع موها با هر جنسی مناسب است. لوسیون را قبل از رفتن به حمام و استفاده از شامپو استفاده کنید و شاهد معجزه آن باشید. در تهیه این محصولات از الکل و مواد مضر استفاده نشده و در کمترین زمان مو را نرم می‌کند. اغلب لوسیون‌ها نیازی به شستشو پس از استفاده ندارند و می‌توانید به‌صورت روزانه آن را استفاده کنید.

لوسیون‌ انواع مختلفی دارد که بهترین آن لوسیون آبرسان است و به راحتی مشکلاتی مانند نازکی و خشکی مو را برطرف می‌کند. با استفاده روزانه لوسیون آبرسان ساقه‌های مو ترمیم می‌شوند و حجم می‌گیرند. همچنین لوسیون روغنی برای موهایی که در اثر دکلره و رنگ خشک شده‌اند مناسب است و پس از اتمام رنگ می‌توان آن را استفاده کرد. این لوسیون علاوه بر رفع خشکی و شکنندگی باعث رفع موخوره می‌شود و برای بانوان بسیار مفید است. خرید لوسیون مو از برندهای بیول، اورین، سینره، فیس دوکس، دئو دراگ، دیپ سنس و… نرمی و لطافت را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

4. کرم مو

خرید کرم مو

از بهترین محصولاتی که برای محافظت از مو طراحی شده کرم مو را می‌توان نام برد. این محصول خاصیت آبرسانی دارد و باعث تغذیه مو می‌شود. همچنین دارای ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف بوده و موها را براق و درخشان می‌کند. از ترکیبات طبیعی مانند روغن آرگان در تهیه این محصول استفاده می‌شود که در حالت‌دهی و حجم‌دهی مو تأثیرگذار است. کرم‌های آبرسان مشکلاتی مانند خشکی، شکنندگی و زبری را برطرف می‌کنند و برای موهای خشک و کم آب مناسب هستند. نوع دیگر آن کرم‌های روغنی است که روغن را به عمق مو می‌رساند و باعث ترمیم آن می‌شود. در واقع کرم مو نیازی به آبکشی ندارد و می‌توانید روزانه آن را مورد استفاده قرار دهید. برای موهای رنگ شده نیز مناسب است و خشکی ناشی از دکلره را برطرف می‌کند. برندهای فورمس و مارال برای خرید کرم مو پیشنهاد می‌شوند و در کوتاه‌ترین زمان خشکی مو را رفع می‌کنند.

5. نرم‌کننده مو

خرید نرم کننده مو

برای رفع خشکی موهای آسیب‌دیده استفاده از نرم‌کننده بسیار توصیه می‌شود. نرم‌کننده مو علاوه بر این که موها را نرم و لطیف می‌کند رطوبت موردنیاز مو را نیز تأمین می‌نماید. همچنین کوتیکول‌های مو را صاف می‌کند و گره‌ها و وزی مو را کاهش می‌دهد. همین‌طور از تشدید خشکی مو جلوگیری می‌کند. رطوبت‌رسانی قوی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است که سلول‌های آسیب‌دیده مو را خوبی ترمیم می‌کند.

با ایجاد و حفظ رطوبت مو شادابی و درخشندگی برای مو به وجود می‌آید. روغن‌های طبیعی مانند آرگان و کراتین از مهم‌ترین ترکیباتی هستند که در ساخت این محصول به کار می‌روند. محافظت از ساقه مو و جلوگیری از موخوره از دیگر خواص نرم‌کننده به شمار می‌روند. برندهای باکیفیت نظیر اورین، پرژک، کاتوس، سینره، پلی هات مومنت، فولیکا، ثمین، لروکس، بیوتی، دیپ سنس، اویدرم و نئودرم برای خرید نرم کننده مو پیشنهاد می‌شوند.

سایر محصولات مراقبتی رفع خشکی مو

محصولات دیگری مانند سرم مو، روغن مو و شامپو در رفع خشکی مو مؤثر هستند. این محصولات از ویژگی‌هایی مانند ترمیم ساختار مو، رفع موخوره و زبری، رفع خشکی و شکنندگی، درخشندگی ساقه مو، خواص آبرسانی و مرطوب کنندگی، تقویت مو و… بهره‌مند هستند. با خرید روغن و سرم مو می‌توانید سلامت موهای خود را حفظ کنید. روغن‌های گیاهی مانند روغن آرگان از مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده محصولات مراقبت مو هستند که به ترمیم و بازسازی موهای آسیب‌دیده کمک می‌کنند. استفاده از این محصولات بسیار آسان بوده و برای درمان موهای سوخته، رنگ و دکلره شده به کار می‌روند.

سخن پایانی

استفاده از محصولات مراقبتی مو در روتین روزانه برای رفع خشکی موهای آسیب‌دیده و شکننده ضروری است. در این مقاله مهم‌ترین محصولات برای رفع خشکی مو معرفی شدند که شما می‌توانید از بین برندهای مختلف محصول موردعلاقه و مناسب خود را تهیه کنید. فروشگاه آنلاین داروچه با ارائه بهترین برندهای محصولات مراقبت مو رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. مشتریان در صورت عدم آگاهی در انتخاب این محصولات می‌توانند با مشاوران مجموعه تماس بگیرند و پس از در میان گذاشتن مشکلشان سفارش خود را ثبت کنند.

پست قبلی

بهترین بالم لب برای رفع خشکی لب

پست بعدی

10 رایحه محبوب آقایان در زمستان

دیدگاهتان را بنویسید

نماد ها